Hop til indhold
SEXY JASMIN HERLEV

Jeg følger "Danmarks Moder" anbefaling

Recommended Posts

klinikfuckers skrev, for 13 minutter siden:

Gud vide om de udlandske piger følger med i Corona virussen, ellers skulle man måske lave et opslag de kan læse. 

De fornuftige gør.  Så er det bare spørgsmål om hvor  mange der er det. Det gælder også de DANSKE GPer , BORDELLER og PRIVAT DISKRET STEDER. 

Redigeret af SEXY JASMIN HERLEV
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig i at vi skal gøre som Mor siger. Håber at det er hurtigt overstået så jeg igen kan komme afsted på besøg. Jeg må da nok sige at trangen har meldt sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 9 minutter siden:

Gud vide om de udlandske piger følger med i Corona virussen, ellers skulle man måske lave et opslag de kan læse.

...ellers følger virus sikkert med dem... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 37 minutter siden:

Jeg følger anbefaling fra myndighederne og holder lukket i det næste 14 dage. :)

Gud bevare Danmark <3<3

så lige dine fotos - wow ! jeg lægger lidt mønter i cigarkassen til bedre tider.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 51 minutter siden:

De fornuftige gør.  Så er det bare spørgsmål om hvor  mange der er det. Det gælder også de DANSKE GPer , BORDELLER og PRIVAT DISKRET STEDER. 

De fornuftige mænd holder også en pause fra GP-besøg, men det er tydeligt her inde, at ikke alle er lige fornuftige...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Danmarks moder...du kan rette det til Moder Natur bestemmer over Danmarks Moder :)

Hav nogle dejlige fridage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lynet2019

Haha ja gad vide hvordan hun ved at hun ikke er smittet.   Har hun ingen kunder haft i14 dage og ej heller set nogle ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 17 minutter siden:

Haha ja gad vide hvordan hun ved at hun ikke er smittet.   Har hun ingen kunder haft i14 dage og ej heller set nogle ?

Hun fortæller tværtimod, at du 100% sikkert får gratis covid-19...

Hvis hun ville fortælle, at hun ikke var smittet, skulle hun have skrevet “100% covid-19 free”

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

Det er god skik, men F1 forventer 2 måneders inaktivitet. Håber du klarer det finansielle

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...