Hop til indhold
Guest DygtigMaler

Underlig situation det her .

Recommended Posts

Guest DygtigMaler

Tror det gælder for de fleste, for nøøj hvor har jeg bare lyst til at blive forkælet med en lækker massage lige nu, men som jeg netop har skrevet i en anden tråd, så gør jeg det ikke pga jeg ikke vil smitte andre.

Jeg er nemlig en af dem som har haft sumptomer på mathed i kroppen, let feber, let hovedpine samt ondt i hals, men har nu holdt mig hjemme i næsten 2 uger nu for ikke at risikere at smitte videre, men har det meget bedre nu ..

Jeg har den dybeste respekt for alle jer GP som holder lukket og ikke risikere at bringe smitten videre, er dog lidt mere bekymrede for dem som stadig besøger de udenlandske piger på trods af regeringens anmodninger at vi skal holde en vis afstand til hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke bare det handler om "Det kan ikke lade sig gøre  -  Derfor føles lysten større".    Eller også handler det om, at man er bange for at gå glip af noget, eller forspilde en chance.

Hvem har ikke siddet og grint lidt, når en kvinde som har været aktiv i 10 år skriver "Jeg er nu stoppet, havde sidste vagt idag",  og det så vælter ind med indlæg "øv,  jeg har altid gerne ville besøge dig,  kan du ikke tage 1 uge mere".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
TheVoice skrev, for 19 minutter siden:

Mon ikke bare det handler om "Det kan ikke lade sig gøre  -  Derfor føles lysten større".    Eller også handler det om, at man er bange for at gå glip af noget, eller forspilde en chance.

Hvem har ikke siddet og grint lidt, når en kvinde som har været aktiv i 10 år skriver "Jeg er nu stoppet, havde sidste vagt idag",  og det så vælter ind med indlæg "øv,  jeg har altid gerne ville besøge dig,  kan du ikke tage 1 uge mere".

jo også det, jeg har det som et barn som står og kigger ind i en stor bland selv slik butik og ikke må få fredags slik ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
FritidsQ skrev, for 1 minut siden:

Synes det værste er ikke at vide. HVORNÅR, der kan hygges igen. 

Savner ;-)

jaaaa

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det super fair gp'er holder lukket men samtidigt så burde en gæst/kunde da sige til sig selv at hvis personen ved de er syg så ikke tage afsted på diverse besøg 

Mest for st respekter de dejlige gper og en selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
FritidsQ skrev, for 8 minutter siden:

Synes det værste er ikke at vide. HVORNÅR, der kan hygges igen. 

Savner ;-)

Mange steder har arbejdsgiverne suspenderet arbejdet i første omgang omkring 14 dage.

Så med mindre der sker yderligere forværring måske omkring 1 april  kan vi give den gas igen og komme ud med al den energi og kærlighed der er opsparet?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 8 minutter siden:

Mange steder har arbejdsgiverne suspenderet arbejdet i første omgang omkring 14 dage.

Så med mindre der sker yderligere forværring måske omkring 1 april  kan vi give den gas igen og komme ud med al den energi og kærlighed der er opsparet?

Ja vi kan håbe på en meget fræk påske ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralkaj
Knægten skrev, 1 time siden:

Det super fair gp'er holder lukket men samtidigt så burde en gæst/kunde da sige til sig selv at hvis personen ved de er syg så ikke tage afsted på diverse besøg 

Mest for st respekter de dejlige gper og en selv

Folk kan jo sagtens gå rundt med det uden at vide det ………. det er jo til dels derfor det spredes (og ikke kun fordi vi har mange egoistiske tåber i samfundet)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...