Hop til indhold

Hvem i Aalborg idag ?

Featured Replies

Skrevet

Søger fræk pirrende massage og fuldpakke.  Hvem kan anbefales i Aalborg idag ??

Skrevet

Jeg vil anbefale dig selv, så istedet for et greb i lommen kan du flytte grebet og få din daglige motion på den måde :D

Skrevet
GenerationX skrev, for 13 minutter siden:

Jeg vil anbefale dig selv, så istedet for et greb i lommen kan du flytte grebet og få din daglige motion på den måde :D

God ide.

Ganske utroligt at man ikke orker følge med i hvad der sker omkring en

Skrevet
GenerationX skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil anbefale dig selv,

HA HA HAH. hold kæft, den var sjov. Det sjoveste jeg har hørt i lang tid. Den er slet ikke hørt før. Ny joke. GENIALT!!!

HVIS du har noget at bidrage med, så gør det. Hvisn du er i dårligt humør, tag det over i et debatforum.

Skrevet

Stop så med de dårlige vibes! Helt ærligt, drenge. Hver vælger sit.

Jow, en del danske GP'er har valgt at lukke for en tid  fair nok - men jeg kan da se på Annoncelight at endnu flere kører ufortrødent videre. Og osse de udenlandske, som nok alligevel læser nyheder! Så lad os lige klappe hesten og lade være med at udskamme andre! Måske er hele coronashowet et  - jah show, måske er det ikke! Er der nogen eksperter herinde?? NEJ! Det tænkte jeg nok! Jeg tager det selv ret afslappet, men skal da på GP-besøg i morgen. OG?? Når hun nu vil og mig osse, ikke sandt!?!

Redigeret af Steppeulven

Skrevet
Steppeulven skrev, for 3 timer siden:

men skal da på GP-besøg i morgen.

Nå , men så skriver du vel en anmeldelse ? 

Håber ikke , du bliver forhindret - igen ...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.