Hop til indhold
Frederik3

Cloumbianaa pas på

Recommended Posts

Guest DygtigMaler
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Forhåbentlig har du anmeldt hende på sugardaters - og det bør man sådan set gøre allerede, når de beder om penge på forhånd ;-)

hvordan gør man det ? de har vel ikke ansvaret hvad der sker ude af deres hænder ?

det er vel nærmere en sag for politiet, selvom de ik har tid til den slags tænker jeg ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
DygtigMaler skrev, 1 time siden:

hvordan gør man det ? de har vel ikke ansvaret hvad der sker ude af deres hænder ?

det er vel nærmere en sag for politiet, selvom de ik har tid til den slags tænker jeg ?

Mit bud;  det kan sgu ikke betale sig, at anmelde det. Han har bare betalt nogle dumme lærepenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
WhoKnowsWhat skrev, for 3 minutter siden:

Mit bud;  det kan sgu ikke betale sig, at anmelde det. Han har bare betalt nogle dumme lærepenge.

jamen, er enig, var heller ikke det jeg skrev direkte...politiet har slet ikke tid til den slags pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DygtigMaler skrev, for 2 timer siden:

hvordan gør man det ? de har vel ikke ansvaret hvad der sker ude af deres hænder ?

Øh - hvordan kan du i det hele taget finde ud af at bruge Sugardating, når du ikke engang kan finde ud af det - undrer mig ikke længere over at du er blevet narret ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Øh - hvordan kan du i det hele taget finde ud af at bruge Sugardating, når du ikke engang kan finde ud af det - undrer mig ikke længere over at du er blevet narret ;-)

øhhhhhh hva snakker du om ?

jeg er sku da ikke blevet narret, det er ik mig som er tråd starter !

Jeg klarer mig fint på SD og har aldrig haft problemer med mine sugarbabe.

Redigeret af DygtigMaler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Øh - hvordan kan du i det hele taget finde ud af at bruge Sugardating, når du ikke engang kan finde ud af det - undrer mig ikke længere over at du er blevet narret ;-)

og det var da en ualmindelig uforskammet måde at skrive på .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
DygtigMaler skrev, for 17 minutter siden:

og det var da en ualmindelig uforskammet måde at skrive på .

Så'en snakker nogen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
WhoKnowsWhat skrev, Lige nu:

Så'en snakker nogen...

jamen, hva bilder han sig ind at overfalde mig på den måde .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En colombianer (eller anden latinamerikaner for den sags skyld) ville aldrig stave Colombia med u (Columbiana), alene det burde få alarmklokkerne til at ringe. 

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er som med corona , bare alle ikke gør det på samme tid så holder vi puklen nede  af snydere :D . for de vil også altid være der 

Redigeret af Softcore

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...