Hop til indhold
Guest Super Bad

Bianca capri

Recommended Posts

Guest Super Bad

Hej folkens,

Jeg er splinter ny herinde og jeg kunne rigtig godt tænke mig at besøge bianca capri. Der er rigtige mange herinde, som snakker godt om hende og hun ser bestemt ikke dårlig ud.

Mit spørgsmål er så, om der er nogen, der ved hvor sent, man kan ringe? Jeg vil nemlig helst besøge hende, så sent som overhovedet muligt og hvis jeg gør det, bliver det en meget spontan beslutning.

På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vil sige, når hun ikke sætter tidsfrist på, jamen så ring da bare... Hun lukker nok telefonen når hun ikke vil/orker mere...

En anden ting er at netop ved denne skønhed kan det være endog meget vanskeligt at få kontakt, hun er meget populær, og den med at ringe fordi man lige vil have stillet sin kløe en halv time efter kan du vist godt glemme. Jeg er faktisk aldrig kommet igennem efter frokosttid, sådan cirka.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Super Bad

Jeg vil sige, når hun ikke sætter tidsfrist på, jamen så ring da bare... Hun lukker nok telefonen når hun ikke vil/orker mere...

En anden ting er at netop ved denne skønhed kan det være endog meget vanskeligt at få kontakt, hun er meget populær, og den med at ringe fordi man lige vil have stillet sin kløe en halv time efter kan du vist godt glemme. Jeg er faktisk aldrig kommet igennem efter frokosttid, sådan cirka.

Desværre skal det bare være en spontan beslutning, hvis jeg skal gøre sådan noget. Jeg er en ung knejt og har kun prøvet det 1 gang før hos pussygalores. Måske jeg giver det et forsøg senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Måske jeg giver det et forsøg senere.

Gør endelig det. Hun er en af stjernerne på himlen... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak James34, det anede mig, har desværre ikke så nemt ved at komme til at søge på nettet efter disse dejlige piger, har dog en anden aftale i eftermiddag....glæder mig.

venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...