Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg fik jeg besøg af

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=16934

Har kigget på hende de sidste par dage og besluttet tiden var inde. Bestilte 1 times cocktail til 1500 plus transport på 100 kr til Hvidovre.

Hun ankom 5 min før tid og havde inden skrevet en SMS om at hun var på vej og ville være der om 5 min, dejligt med information om at hun kom tidligt så man lige kunne nå at sidste på plads inden hun bare ringede på.

Jeg fik lukket hende og og må sige jeg ikke blev skuffet da hun stod i døren, så rigtig godt ud med et sødt smil. Fik hurtigt afregnet og ind i værelset hvor vi snakkede om hvad for en massage jeg gerne ville havde. Kunne selv vælge hvad jeg ville. Valgte at få en hård omgang thai massage på min på skulder da jeg har været lidt øm i den. Derefter noget Body to Body massage. Hun tog alt tøjet af og viste en dejlig krop med ægte gode bryster. Derefter gik hun igang med en vidunderlig massage hvor hun virkelig brugte hele hendes krop mod min. Først på ryggen, ben og baghoved. Efterfølgende blev jeg vendt om hvor alt også fik en ordentlig omgang. Der blev også brugt god tid på de nedre dele som voksede hurtigt. Efter god tid fandt hun et kondom frem og satte på og gik igang med et give et rigtig godt blowjob, bedste jeg har prøvet i meget lang tid. Blev også noget tid til nogle forskellige stillinger inden jeg ikke kunne holde den længere.

Da der stadignvar lidt tid tilbage gav hun mig lidt ekstra massage på min skulder indtil hun hurtigt tog et bad og gik..

Må sige det er en af de bedste oplevelser jeg har prøvet, og har prøvet lidt forskellige efterhånden, både godt og skidt. Men hende her skal jeg helt sikkert prøve igen

Skrevet
  • Author

Kan se at hun er gået på ferie nu.

Er der andre der har prøvet hende ?

• 3 weeks later...
Skrevet

Efter at havde læst anmeldelsen for noget tid siden fik jeg igår mulighed for at få besøg af hende

Da det ringede på døren blev jeg overrasket over hvor godt hun så ud. Der er noget her specielt ved hendes ansigt som jeg ikke lige kan sætte ord på.

Havde bestilt 1 time tantra, og begyndte lidt at fortryde at jeg ikke havde nok penge til at få en cocktail istedet. Men fik hende ind og snakkede kort og fik betalt. Inden vi gik ind i soveværelset hvor hun gik igang med at give en vidunderlig massage. Og med et hj som afslutning, som jeg ville ønske havde været mere. Og skal det helt sikkert være næste gang, da det ikke er sidste gang jeg prøver hende. Hun var utrolig sød og smilende hele vejen igennem. Og virkede som om hun virkelig også selv nød det. Aftalte med hende at få tid til hende igen i den kommende uge så jeg kan prøve en cocktail

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.