Butch 5198 Skrevet 12. Marts, 2020 To helt nye ruller Lambi toiletpapir sælges til højestbydende. • 4-lags for god sugeevne (det suger så I bliver helt tør i halsen) • Super blød kvalitet for komforten (godt for dem det ikke nåede det, og var nød til at ty til avispapir) Auktionen løber til fredag middag Eventuelt bytte med 3 pakker gær og lidt mønt oveni , 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 12. Marts, 2020 Jeg har 72 liter Pepsi Max - kunne det være noget? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 12. Marts, 2020 Butch skrev, for 5 minutter siden: To helt nye ruller Lambi toiletpapir sælges til højestbydende. • 4-lags for god sugeevne (det suger så I bliver helt tør i halsen) • Super blød kvalitet for komforten (godt for dem det ikke nåede det, og var nød til at ty til avispapir) Auktionen løber til fredag middag Eventuelt bytte med 3 pakker gær og lidt mønt oveni , Dumt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 12. Marts, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 1 minut siden: Jeg har 72 liter Pepsi Max - kunne det være noget? Ja, hvis man tænker på at få et nyt tandsæt 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 12. Marts, 2020 Borende X skrev, Lige nu: Ja, hvis man tænker på at få et nyt tandsæt Jeg har også anskaffet 52 tuber Colgate, det kan indgå i handlen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 942 Skrevet 12. Marts, 2020 Jeg har 2 pakker tørgær fra konflikten i 1998...... 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 12. Marts, 2020 Borende X skrev, for 5 minutter siden: Ja, hvis man tænker på at få et nyt tandsæt Der er ingen sukker i Max. Alt andet i kroppen går i opløsning, men tænderne forbliver fine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 12. Marts, 2020 Jeg har en masse batterier der snart ikke har mere energi. Vil du bytte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 12. Marts, 2020 (edited) Butch skrev, for 43 minutter siden: Der er ingen sukker i Max. Syren er værre. Folk får lige mange huller (skader) i tænderne af sodavand med og uden sukker. Redigeret 12. Marts, 2020 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 12. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden: Jeg har en masse batterier der snart ikke har mere energi. Vil du bytte? Jeg bruger genopladelige. Desuden så kan jeg klare “det” uden motoriserede hjælpemidler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VICKS Skrevet 12. Marts, 2020 Jeg har en stak kondomer de sælges billigt og det er nyttigt således at der ikke avles på de fjolser som hamstrer fødevare og kun tænker på dem selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 12. Marts, 2020 Butch skrev, for 4 minutter siden: Jeg bruger genopladelige. Desuden så kan jeg klare “det” uden motoriserede hjælpemidler Jeg har også en ven der kan genoplades via strømforsyningen. Så jeg får nok en højere strømregning i den nærmeste fremtid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 12. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden: Jeg har også en ven der kan genoplades via strømforsyningen. Så jeg får nok en højere strømregning i den nærmeste fremtid. Til gengæld skåner du miljøet ved ikke at smide så mange batterier ud. Nå, men det var det toiletpapir !! 72 ltr. Pepsi Max og 52 tuber tandpasta 2 pakker tørgær (som iøvrigt er en vintage årgang) En stak kondomer Nogle “skal du fuck med mit grundvand Claes” batterier Et surt opstød Og et indspark omkring sukkerfrie sodavand ......kom frisk med flere bud.... I kan jo se hvad i byder imod 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mcfee Skrevet 12. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 53 minutter siden: Jeg har en masse batterier der snart ikke har mere energi. Vil du bytte? Synes ellers dine batterier ser forrygende ud , vil da være synd at bytte dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7294 Skrevet 12. Marts, 2020 - jeg kan tilbyde følgende En billet til en liveconcert (ca 15000 publikum ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 12. Marts, 2020 Nye tider skrev, Lige nu: - jeg kan tilbyde følgende En billet til en liveconcert (ca 15000 publikum ) Den er hermed tilføjet listen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 12. Marts, 2020 (edited) Jeg kan tilbyde dig en flyvetur på kost, over Mølleåen. Redigeret 12. Marts, 2020 af Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 12. Marts, 2020 Lady Cherie skrev, for 10 minutter siden: Jeg kan tilbyde dig en flyvetur på kost, over Mølleåen. Noget siger mig at jeg selv får brug for det papir efter den tur 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 12. Marts, 2020 Butch skrev, for 17 minutter siden: Noget siger mig at jeg selv får brug for det papir efter den tur Nej da, du skal da bare have styr på stangen mellem benene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 12. Marts, 2020 Lady Cherie skrev, for 14 minutter siden: Nej da, du skal da bare have styr på stangen mellem benene Det har jeg for det meste...... men nogen gange har den sin egen mening, og laver nogle forfærdelig urationelle ting.... andre gange bliver den så bange at den bare prøver at gemme sig. Begge dele tror jeg er et problem når man befinder sig i luften over Mølleåen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 12. Marts, 2020 Jeg har en billet til Roskildefestival. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VICKS Skrevet 12. Marts, 2020 Årskort til Fitnessworld gode pladser med fin fin udsigt og mulighed for at stå tæt sammen i badet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 12. Marts, 2020 VICKS skrev, for 11 minutter siden: Årskort til Fitnessworld gode pladser med fin fin udsigt og mulighed for at stå tæt sammen i badet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sundance Kid Skrevet 12. Marts, 2020 (edited) Butch skrev, for 10 timer siden: To helt nye ruller Lambi toiletpapir sælges til højestbydende. Nå, så er du alligevel ikke det store røvhul Vil gerne byde ind med en pakke Viking rugbrød og evt en pose Rugmild morgenboller... Begge på frost P.S. Din tlf trænger til en opladning Redigeret 12. Marts, 2020 af Sundance Kid Buttede fingre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 12. Marts, 2020 Jeg tror faktisk, du kan få en flybillet til Kina. Det er da et rigtig fordelagtigt bytte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg