Lady Cherie 5801 Skrevet 12. Marts, 2020 Da jeg skal ud og købe gær, de næste 14 dages tid, så holder jeg "ferielukket" af hensyn til dig og mig. Så du må forlyste dig selv med piskeriset hjemme i privaten. God fornøjelse! 6 4 Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 12. Marts, 2020 Så er det spørgsmål om der er gær, for folk har hamstret alt mad i bilka og andre steder Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 12. Marts, 2020 Lady Cherie skrev, for 11 minutter siden: Da jeg skal ud og købe gær, de næste 14 dages tid, så holder jeg "ferielukket" af hensyn til dig og mig. Så du må forlyste dig selv med piskeriset hjemme i privaten. God fornøjelse! Jeg vil ikke håbe, at du kommer til at hæve alt for meget de næste 9 måneder 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 12. Marts, 2020 "Ingen smæk hos Lady Cherie!" Det er godt nok en grusom og avanceret slavebehandling.......... 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 12. Marts, 2020 (edited) Altså, der er reelt en større chance for at bliver smittet i et storcenter, supermarked eller lign. Hvis pigen ikke har været udenlands, ikke haft smittede kunder, så er smittefare ikke større end hos din optiker, kassedame eller pizza pusher At der så kan være mange gode årsager til at holde lukket/fri, de næste 14 dage, det forstår jeg godt. Men, jeg mener jo ikke vi skal stigmatisere pigerne mere end mange andre. Og, mange piger, får måske ikke dækket deres tabte fortjeneste .. Som kunde, har du jo magten, da du selv vælger om du vil undlade at besøge det ene- eller det andet. Redigeret 12. Marts, 2020 af CphGuy Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 12. Marts, 2020 Connoisseur skrev, for 8 timer siden: "Ingen smæk hos Lady Cherie!" Det er godt nok en grusom og avanceret slavebehandling.......... Jeg kunne jo faktisk tilbyde dem mail-dominans Så de ikke går og falder af på den derhjemme... slendrian er jo roden til alt ondt 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg