Hop til indhold
Sanselig

Opfordring til at lukke ned

Recommended Posts

Æ´Synderjyde skrev, for 16 minutter siden:

Endnu så et eksempel på en misvisende annonce - Så stop med igen og igen, at fortælle det kun er de fra Østeuropa der snyder på vægten mht hvad de lover i annoncen og hvad man reelt får ved besøg. 

Der står intet sted at man vil modtage varme kys osv når man kommer og besøger mig.. Der står at jeg ved kemi godt kan finde på at kysse.. Jeg har ikke oplevet så god kemi særlig tit i min karrierer.. Men det gør det jo ikke til hverken snyd eller bedrag.. Min alder på min profil på diverse sidder passer ikke hvilket også er fortalt, debatteret og diskuteret til hudløshed herinde hvor jeg også fortæller folk at man altid få sandheden hvis man spørger mig personligt.. Men udover det er der intet usandt i min profil.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 7 timer siden:

Hvad betyder det så, når der på din profil hos Romantica står:

Tungekys ved kemi og god mundhygiejne

Er dine kunder ikke "klienter" ? Er det løgn, hvad der står på din profil hos Romantica? Eller er det løgn, det der står i det citerede?

Just wondering :rolleyes:

Hvordan kan man misforstå den sætning (Tungekys ved kemi og god mundhygiejne)? Der står faktisk klart og tydeligt, at følgende 2 betingelser skal være opfyldt for at kunne få tungekys; kemi og god mundhygiejne. Er disse 2 betingelser ikke opfyldt, så skal man ikke regne med at få tungekys hos GP'en.

Men det der undrer mig er bare når GP'en også skriver følgende:

JenniferRomantica skrev, den 12.3.2020 at 12:01:

Jeg kysser heller ikke med mine "klienter".. 

Når du skriver (Jeg kysser heller ikke med mine "klienter"..), så er det første jeg tænker "kys" kan man ikke få af dig når man besøger dig uanset hvad. Dvs. uanset om der så også er kemi og god mundhygiejne.

Og så lige et hurtigt spørgsmå: hvorfor afslutter din sætning med 2 prikker og ikke kun 1? Var der mere du vil sige? :)

Dinosdk69 skrev, for 7 timer siden:

Hvad betyder det så, når der på din profil hos Romantica står:

Tungekys ved kemi og god mundhygiejne

Er dine kunder ikke "klienter" ? Er det løgn, hvad der står på din profil hos Romantica? Eller er det løgn, det der står i det citerede?

Just wondering :rolleyes:

Nu har jeg selv lige været på Romantica for at tjekke om ovenstående sætning (Tungekys ved kemi og god mundhygiejne) står i din profil. Og det gør der. Så når du skriver (Jeg kysser heller ikke med mine "klienter"..) og på din profil står der (Tungekys ved kemi og god mundhygiejne), og du indrømmer selv du har kysset nogen i dine snart 5 år i branchen; se nedenstående citerede indlæg; så kan det kun være naturligt at stille spørgsmål om sandheden ved dine modstridende sætninger.

Og igen, undrer det mig ved nedenstående citerede indlæg, hvorfor du afslutter din sætning med 2 prikker og ikke kun 1. Igen, var der mere du vil sige? :)

JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Ved kemi er her det der burde ligges tryk på.. Og i denne tid vil jeg da bestemt ikke kysse med nogen på jobbet;).. Hvis du læser alle mine anmeldelser finder du ikke en der omtaler kys som andet end smækkys.. Og igen.. Det kan man jo justerer efter forgodtbefindende eller efter omstændighederne.. Jeg tror faktisk jeg kan tælle på en hånd hvor mange gæster jeg har kysset med i mine snart 5 år i branchen.. 

Jeg kan derfor på en måde godt forstå hvorfor Dinosdk69 er skeptisk, når vedkommende skriver følgende pga. dine modstridende sætninger:

Dinosdk69 skrev, for 5 timer siden:

Hvis du siger det... 

:D

Og lige til sidst. Den skepsis omkring sandheden af hvad du skriver bliver hellere ikke mindre af, når du selv indrømmer du har talt usandt omkring din alder. Se nedenstående:

JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Der står intet sted at man vil modtage varme kys osv når man kommer og besøger mig.. Der står at jeg ved kemi godt kan finde på at kysse.. Jeg har ikke oplevet så god kemi særlig tit i min karrierer.. Men det gør det jo ikke til hverken snyd eller bedrag.. Min alder på min profil på diverse sidder passer ikke hvilket også er fortalt, debatteret og diskuteret til hudløshed herinde hvor jeg også fortæller folk at man altid få sandheden hvis man spørger mig personligt.. Men udover det er der intet usandt i min profil.. 

Men du ser sgu hamrende godt ud på billederne smukke. Jeg boller dig gerne en dag.:D

Redigeret af haija

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
haija skrev, for 11 timer siden:

Jeg har aldrig påstået man ikke kan blive smittet ved et besøg hos en GP. Jeg siger bare det er ikke mere risikofyldt end en enkel handle tur i en butik, som er noget vi ofte gør.

Jo, det er meget mere risikofyldt. Du har ikke fysisk kontakt i butikken, hvis du er lidt påpasselig. 

Jeg tror ikke du helt har forstået hvordan smitte overføres :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Kan så også forstå, at alderen også er lidt som vinden blæser. 
Men hvis der virkelig er så “ikke god kemi mellem dig og dine gæster” mon så ikke du enten burde kigge lidt indad eller vælge en anden levevej?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 3 minutter siden:

Kan så også forstå, at alderen også er lidt som vinden blæser. 
Men hvis der virkelig er så “ikke god kemi mellem dig og dine gæster” mon så ikke du enten burde kigge lidt indad eller vælge en anden levevej?

Nu kan kemi forståes på mange måder. Jeg tror du skal se begrebet ud fra en piges synsvinkel, en glædespige. Der kan godt være kemi, hvad angår sex. Der kan også være kemi, hvad angår kys og så videre. Det ene afhænger ikke af det andet i sexbranchen. 

Uden at vide mig sikker, er jeg sikker på det skal forståes på den kemiske måde. Der findes mange formler indenfor kemi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
haija skrev, for 3 timer siden:

Hvordan kan man misforstå den sætning (Tungekys ved kemi og god mundhygiejne)? Der står faktisk klart og tydeligt, at følgende 2 betingelser skal være opfyldt for at kunne få tungekys; kemi og god mundhygiejne. Er disse 2 betingelser ikke opfyldt, så skal man ikke regne med at få tungekys hos GP'en.

Men det der undrer mig er bare når GP'en også skriver følgende:

Når du skriver (Jeg kysser heller ikke med mine "klienter"..), så er det første jeg tænker "kys" kan man ikke få af dig når man besøger dig uanset hvad. Dvs. uanset om der så også er kemi og god mundhygiejne.

Og så lige et hurtigt spørgsmå: hvorfor afslutter din sætning med 2 prikker og ikke kun 1? Var der mere du vil sige? :)

Nu har jeg selv lige været på Romantica for at tjekke om ovenstående sætning (Tungekys ved kemi og god mundhygiejne) står i din profil. Og det gør der. Så når du skriver (Jeg kysser heller ikke med mine "klienter"..) og på din profil står der (Tungekys ved kemi og god mundhygiejne), og du indrømmer selv du har kysset nogen i dine snart 5 år i branchen; se nedenstående citerede indlæg; så kan det kun være naturligt at stille spørgsmål om sandheden ved dine modstridende sætninger.

Og igen, undrer det mig ved nedenstående citerede indlæg, hvorfor du afslutter din sætning med 2 prikker og ikke kun 1. Igen, var der mere du vil sige? :)

Jeg kan derfor på en måde godt forstå hvorfor Dinosdk69 er skeptisk, når vedkommende skriver følgende pga. dine modstridende sætninger:

:D

Og lige til sidst. Den skepsis omkring sandheden af hvad du skriver bliver hellere ikke mindre af, når du selv indrømmer du har talt usandt omkring din alder. Se nedenstående:

Men du ser sgu hamrende godt ud på billederne smukke. Jeg boller dig gerne en dag.:D

Jeg har ikke indrømmet at jeg har løjet.. Jeg har fortalt sandheden faktisk.. Og fortalt at det har været debatteret mangt engang hvis man gad kigge i alle de tråde der omhandler alder.. Jeg gider ikke forklarer det herinde da det slet ikke var det debatten handlede om.. 

Jeg bruger altid 2 prikker.. Fordi jeg synes det er æstetisk mere "pleasing" for mit øje:D.. 

Og som jeg skrev til Dinosdk69 så har jeg kysset ved kemi.. Kemien indenfor købesex betyder noget mere end i normalen hvilket jeg sagtens kunne prøve at forklarer men det igen et sidespor til denne debat.. Som åbenbart handler om min personlige karakter nu:lol:..

Jeg er generelt ikke den der bryder mig synderligt om tungekys og især ikke med hvem som helst fordi der findes utrolig mange mennesker der ikke kan kysse eller hvor jeg føler det er et dårligt kys.. Det jo højst sandsynligt fordi vores kys ikke er kompatible og sådan et "dårligt" kys kan ødelægge helt vildt meget stemning for mig.. Derfor så sker det kun sjældent men det ændre jo ikke på at det sker.. Hvilket der står.. 

Og igen så i disse tider kysser jeg ingen.. Ikke engang mine unger (overdrivelse fremmer forståelsen).. 

Redigeret af JenniferRomantica
Forkert person nævnt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Jo, det er meget mere risikofyldt. Du har ikke fysisk kontakt i butikken, hvis du er lidt påpasselig. 

Jeg tror ikke du helt har forstået hvordan smitte overføres :) 

Øhm... Det er jo så her det går helt galt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 12.3.2020 at 13:00:

Fordi v ok om noget har tæt kontakt til andre mennesker. Og da man efter sigende kan vandre rundt med smitten uden symptomer vil jeg mene vi er i høj risiko. Dog skal du vide jeg ikke dømmer dig for dit valg. 

Hver vores forretning, hvert vores valg. Længere er den ikke 

Jeg tror du skal have rettet din vagtplan på din annonce fordi ifølge den så skal du arbejde d. 17'ende osv.. Godt nok står der i starten at du holder fri men du har stadig sat vagter ind for marts måned.. Og så samtidig lige fortælle stederne der har dig på vagtplanen at du holder fri også.. Det bare god stil.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Har altid undret mig over at en gp gerne vil kneppes i fisse og nogen tilbyder også pik i røven, men kysse kun ved kemi, eller at kys er for privat :)

Der er da ikke noget mere privat end at være seksuelt sammen i det ene eller andet hul

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 2 minutter siden:

Har altid undret mig over at en gp gerne vil kneppes i fisse og nogen tilbyder også pik i røven, men kysse kun ved kemi, eller at kys er for privat :)

Der er da ikke noget mere privat end at være seksuelt sammen i det ene eller andet hul

Som sagt har det noget at gøre med at jeg tit finder at kys ikke altid er kompatible og det ødelægger stemningen meget for mig.. Så vil jeg hellere ikke risikerer det.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Som sagt har det noget at gøre med at jeg tit finder at kys ikke altid er kompatible og det ødelægger stemningen meget for mig.. Så vil jeg hellere ikke risikerer det.. 

Det forstår jeg godt, men så må det være mærkeligt for nogle kunder, hvor du vælger det fra pga kemi, men gerne sexe med dem. Altså dårlig kemi, men gerne sex. 

Nå, men lad os ikke tæske langhalm på det, blot en tanke. Du bestemmer jo 100 % det er din butik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 1 minut siden:

Det forstår jeg godt, men så må det være mærkeligt for nogle kunder, hvor du vælger det fra pga kemi, men gerne sexe med dem. Altså dårlig kemi, men gerne sex. 

Nå, men lad os ikke tæske langhalm på det, blot en tanke. Du bestemmer jo 100 % det er din butik

Ikke så god kemi at man vil kysse er jo ikke ensbetydende med dårlig kemi.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Ikke så god kemi at man vil kysse er jo ikke ensbetydende med dårlig kemi.. 

Det synes jeg, men vi er jo alle forskellige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 31 minutter siden:

Det er jo din holdning, andre kan have en anden. Jeg er helt på linje med Jennifer her; kys er meget intimt og der dårlige kyssere, folk med dårlig ånde osv. Jeg kysser hvis jeg har lyst, hvis ikke, så lader jeg være ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, Lige nu:

Ja, selvfølgelig er det min holdning, også det jeg skriver jo. 

Du skriver “Der er da ikke noget mere privat end at være seksuelt sammen i det ene eller andet hul” som var det sandheden, det er det ikke for alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Du skriver “Der er da ikke noget mere privat end at være seksuelt sammen i det ene eller andet hul” som var det sandheden, det er det ikke for alle.

Ja? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 43 minutter siden:

Det synes jeg, men vi er jo alle forskellige. 

Jeg vil også gerne påpege at det er et område der måler ca 5 cm i bredden og 2 cm i højden som er det eneste på min krop der ikke må kysses på ud af mine i alt 150 cm når man lejer min tid.. Er det virkelig så forfærdeligt at jeg beholder det stykke til noget jeg finder utrolig særligt.? Og er det en dødssynd at fortælle folk at muligheden foreligger for at jeg finder vores stund så særlig selvom det er sjældent det sker.? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Er det virkelig så forfærdeligt at jeg beholder det stykke til noget jeg finder utrolig særligt.? Og er det en dødssynd at fortælle folk at muligheden foreligger for at jeg finder vores stund så særlig selvom det er sjældent det sker.? 

Mht. det første så synes jeg bestemt at man ikke skal have lov til at gemme noget til det særlige, og det gør man ved ikke at tilbyde det. Det giver da rigtig god mening. Men det andet, altså at skrive :

"Tungekys ved kemi og god mundhygiejne." (fra romantica.dk)

i sin annonce, velvidende at det aldrig sker, det synes jeg faktisk ikke er ok. Hvorfor skrive det, hvis gæsten sandsynligvis ikke får et tungekys??? Jo, du skriver det jo fordi du så i hvert fald ikke bliver fravalgt på den parameter. Det er falsk reklame, måske i den milde ende, men falsk, det er det. Om det er forfærdeligt? Næ, det synes jeg ikke. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror du skal have rettet din vagtplan på din annonce fordi ifølge den så skal du arbejde d. 17'ende osv.. Godt nok står der i starten at du holder fri men du har stadig sat vagter ind for marts måned.. Og så samtidig lige fortælle stederne der har dig på vagtplanen at du holder fri også.. Det bare god stil.. 

Jeg har informeret stederne, selvfølgelig har jeg det. 

Min telefon er åben og derved kan jeg informere folk der skulle være forvirrede. Jeg har som helt styr på det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Jeg har informeret stederne, selvfølgelig har jeg det. 

Min telefon er åben og derved kan jeg informere folk der skulle være forvirrede. Jeg har som helt styr på det ;)

Okay.. Du stod bare stadig på vagtplanen alle stederne oplyst i din reklame:D.. Det forvirrede mig.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...