Guest Single Cuckold Skrevet 12. Marts, 2020 Hvordan finder jeg en GP kæreste? Som single og cuckold kunne det være et match, hvis min kommende kæreste er GP. Hvordan finder jeg den rette skønne kvinde? GP'er hvordan kommer jeg videre? (Gode råd modtager meget gerne) Jeg har godt job, hus og bil og kan betale alle faste udgifter for 2, så min søgning er ikke relateret til økonomi, men derimod det rette match. Ps: Udnødvendige kommentarer, som netop ikke er en hjælp, vil være at betragte som spild af både din og min tid- Hilsen fra single cuckold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 12. Marts, 2020 Du kan skrive rundt og høre om nogen vil være din kæreste. Nej seriøst så ville jeg opsøge fora med det emne, tænker umiddelbart på scor.dk men der er nok andre mere specifikke fora til cuckold tænker jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14125 Skrevet 12. Marts, 2020 Single Cuckold skrev, for 13 minutter siden: Hvordan finder jeg en GP kæreste? Som single og cuckold kunne det være et match, hvis min kommende kæreste er GP. Hvordan finder jeg den rette skønne kvinde? GP'er hvordan kommer jeg videre? (Gode råd modtager meget gerne) Jeg har godt job, hus og bil og kan betale alle faste udgifter for 2, så min søgning er ikke relateret til økonomi, men derimod det rette match. Ps: Udnødvendige kommentarer, som netop ikke er en hjælp, vil være at betragte som spild af både din og min tid- Hilsen fra single cuckold Tag en tur til Thailand og inviter en pige med hjem i 3 mdr. - kræver blot at du indbetaler min. kr. 20000,- på hendes konto til dækning af hendes ophold (uden penge på kontoen, får hun ingen visa og du kan betragte beløbet som hendes betaling for 3 mdrs. service, madlavning og rengøring, hvis du ikke vil give hende mere ) + du betaler for flyrejsen, visa mm. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 12. Marts, 2020 Jernsvinet skrev, for 29 minutter siden: Tag en tur til Thailand og inviter en pige med hjem i 3 mdr. - kræver blot at du indbetaler min. kr. 20000,- på hendes konto til dækning af hendes ophold (uden penge på kontoen, får hun ingen visa og du kan betragte beløbet som hendes betaling for 3 mdrs. service, madlavning og rengøring, hvis du ikke vil give hende mere ) + du betaler for flyrejsen, visa mm. Kære Jernsvin Jeg tror du har misforstået ordet cockold. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4118 Skrevet 12. Marts, 2020 Lady Cherie skrev, for 20 minutter siden: Kære Jernsvin Jeg tror du har misforstået ordet cockold. Cockold... cock old... uden at vide hvor gammelt jernsvinet er, så er det måske ikke heeeelt ved siden af Venligst French (ironi kan forekomme) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asmodeus 285 Skrevet 12. Marts, 2020 Single Cuckold skrev, 1 time siden: Hvordan finder jeg den rette skønne kvinde? Det er vist et af livets store spørgsmål du stiller dér. Hvis det var så enkelt, at man på et forum for overliderlige-og-ikke-altid-lige-rationelt-tænkende-hanhunde og søde forstående kvinder forventer svaret på dét spørgsmål, så ville det næsten være for nemt at leve det satans liv vi er blevet sat på jorden for at leve. Jeg vil påstå, at dét vidste du også godt, da du stillede spørgsmålet. Så jeg beklager, men hvis det du skriver virkeligt er dét du ønsker at undersøge muligheden for, så se at komme derudaf og få gang i besøgene hos de kære kvinder. Det her bliver actionslæring i yderste og højeste potens. Se at få vasket dig godt og grundigt under armene og de andre steder du forventer bliver berørt under et empiri-inspirationsbesøg, og vær indstillet på, at det bliver en megasjov proces du skal i gang med, og du får en masse fede og ufede oplevelser. Måske lykkes det for dig at finde den eneste ene. Hvis det ikke lykkes, så har du i det mindste gjort et aktivt forsøg og ikke bare lænet dig tilbage og forventet, at det hele kom flyvende ind i hovedet på dig. Men dét sidste er du vel klar over kun sker få gange i løbet af et langt liv, ikk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1768 Skrevet 12. Marts, 2020 Ud og besøge en masse piger, indtil du finder en du har kemi med og det er gengældt. Ligesom med alt andet "dating" 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 12. Marts, 2020 Om end nogle flere omkostninger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 12. Marts, 2020 (edited) frenchlover1 skrev, for 2 timer siden: Cockold... cock old... uden at vide hvor gammelt jernsvinet er, så er det måske ikke heeeelt ved siden af Venligst French (ironi kan forekomme) Cock old dækker over et særligt tændingspunkt - vel egentlig en slags fetish hvor man leger med bla. a jalousi følelsers og ydmygelse. En Cock old er en mand som har en tæt og fast relation med en kvinde som han har følelser for. Han ser op til hende og begærer hende men må " finde sig i" at se hende have sex med andre mænd. Eller vide at hun dyrker sex med andre mænd mens han sidder hjemme og venter på at hun kommer hjem. Han må enten se eller vide at hun bliver grundigt kneppet og tilfredsstillet af andre end ham. Det er på en måde voldsomt ydmygende men også voldsomt tændende for ham. Fordi han tænder på at blive ydmyget og udnyttet følelsesmæssigt. Det udfordrer hans mandighed og giver ham et kick på trods af at det også gør lidt ( meget) avs i følelserne. Men det er også lækkert at vide at hun er mæt og seksuelt tilfreds og begæret af andre mænd. Samtidig er der vel et element af kontrol tab hos den der er Cock old fordi han ikke i situationen har kontrol over sin kvinde og hendes seksualitet. Og der er mange der tænder på at afgive kontrollen og lade sig dominere. Dette må vel siges at være dominans i din mest føkelsmæssigt belastende form at se andre kneppe den kvinde man selv begærer og måske elsker. Der skal vist en særlig stærk psyke til det. Man kan vel egentlig godt kalde det en slags emotionel masochisme. Det er sådan jeg har forstået det og hørt det blive forklaret af en meget selvbevidst og velformuleret mand der kaldte sig cuck old. Det er sikkert endnu mere kompleks end det jeg beskriver her men selv synes jeg det er ret interessant Redigeret 12. Marts, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14125 Skrevet 12. Marts, 2020 Lady Cherie skrev, for 3 timer siden: Kære Jernsvin Jeg tror du har misforstået ordet cockold. Kan jeg ikke se - han inviterer en glædespige herop i 3 mdr. og må se på at hun tager på arbejde og trækker skind i 3 mdr. - ligesom han må være indstillet på at når hun rejser tilbage til Thailand - så vil hun fortsætte med at: "go with men" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 12. Marts, 2020 Jernsvinet skrev, for 10 minutter siden: Kan jeg ikke se - han inviterer en glædespige herop i 3 mdr. og må se på at hun tager på arbejde og trækker skind i 3 mdr. - ligesom han må være indstillet på at når hun rejser tilbage til Thailand - så vil hun fortsætte med at: "go with men" hihihiihhi....Jernelastik... Den "reddet" du pænt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14125 Skrevet 12. Marts, 2020 Lady Cherie skrev, for 7 minutter siden: hihihiihhi....Jernelastik... Den "reddet" du pænt. Beklager at du ikke forstod at "læse mellem linierne" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1322 Skrevet 12. Marts, 2020 Lige præcis, Lady C.....Cuckold....Det danske ord er, hanrej......For nogle mennesker er det ydmygende at blive degraderet til en hanrej...for andre er dette et frækt turn on. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 12. Marts, 2020 Nu når vi er igang, så søger jeg faktisk også en gp kæreste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 12. Marts, 2020 frenchlover1 skrev, for 5 timer siden: Cockold... cock old... uden at vide hvor gammelt jernsvinet er, så er det måske ikke heeeelt ved siden af ..... men én, der interesserer sig for blandingsbatterier, vil nok rynke på "næsen" ved mindste antydning af rust Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Single Cuckold Skrevet 13. Marts, 2020 Tak for de gode råd. Nu er postkassen åben, send gerne en lille hilsen:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haija 225 Skrevet 15. Marts, 2020 Asmodeus skrev, den 12.3.2020 at 11:29: Det er vist et af livets store spørgsmål du stiller dér. Hvis det var så enkelt, at man på et forum for overliderlige-og-ikke-altid-lige-rationelt-tænkende-hanhunde og søde forstående kvinder forventer svaret på dét spørgsmål, så ville det næsten være for nemt at leve det satans liv vi er blevet sat på jorden for at leve. Jeg vil påstå, at dét vidste du også godt, da du stillede spørgsmålet. Så jeg beklager, men hvis det du skriver virkeligt er dét du ønsker at undersøge muligheden for, så se at komme derudaf og få gang i besøgene hos de kære kvinder. Det her bliver actionslæring i yderste og højeste potens. Se at få vasket dig godt og grundigt under armene og de andre steder du forventer bliver berørt under et empiri-inspirationsbesøg, og vær indstillet på, at det bliver en megasjov proces du skal i gang med, og du får en masse fede og ufede oplevelser. Måske lykkes det for dig at finde den eneste ene. Hvis det ikke lykkes, så har du i det mindste gjort et aktivt forsøg og ikke bare lænet dig tilbage og forventet, at det hele kom flyvende ind i hovedet på dig. Men dét sidste er du vel klar over kun sker få gange i løbet af et langt liv, ikk? "overliderlige-og-ikke-altid-lige-rationelt-tænkende-hanhunde og søde forstående kvinder" Det er kønsdiskrimination der vil noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haija 225 Skrevet 15. Marts, 2020 Lady C skrev, den 12.3.2020 at 13:10: Cock old dækker over et særligt tændingspunkt - vel egentlig en slags fetish hvor man leger med bla. a jalousi følelsers og ydmygelse. En Cock old er en mand som har en tæt og fast relation med en kvinde som han har følelser for. Han ser op til hende og begærer hende men må " finde sig i" at se hende have sex med andre mænd. Eller vide at hun dyrker sex med andre mænd mens han sidder hjemme og venter på at hun kommer hjem. Han må enten se eller vide at hun bliver grundigt kneppet og tilfredsstillet af andre end ham. Det er på en måde voldsomt ydmygende men også voldsomt tændende for ham. Fordi han tænder på at blive ydmyget og udnyttet følelsesmæssigt. Det udfordrer hans mandighed og giver ham et kick på trods af at det også gør lidt ( meget) avs i følelserne. Men det er også lækkert at vide at hun er mæt og seksuelt tilfreds og begæret af andre mænd. Samtidig er der vel et element af kontrol tab hos den der er Cock old fordi han ikke i situationen har kontrol over sin kvinde og hendes seksualitet. Og der er mange der tænder på at afgive kontrollen og lade sig dominere. Dette må vel siges at være dominans i din mest føkelsmæssigt belastende form at se andre kneppe den kvinde man selv begærer og måske elsker. Der skal vist en særlig stærk psyke til det. Man kan vel egentlig godt kalde det en slags emotionel masochisme. Det er sådan jeg har forstået det og hørt det blive forklaret af en meget selvbevidst og velformuleret mand der kaldte sig cuck old. Det er sikkert endnu mere kompleks end det jeg beskriver her men selv synes jeg det er ret interessant Jeg vil gerne være ham der boller hans dame. Er der et specielt navn for mig i den situation? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 15. Marts, 2020 haija skrev, for 10 minutter siden: Jeg vil gerne være ham der boller hans dame. Er der et specielt navn for mig i den situation? Hvad med "galan"? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haija 225 Skrevet 15. Marts, 2020 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Hvad med "galan"? Ja, galanen. Den hemmelige gifte kvindes seksualelsker. Det kan jeg godt li'. Godt bud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haija 225 Skrevet 15. Marts, 2020 (edited) Single Cuckold skrev, den 12.3.2020 at 09:59: Hvordan finder jeg en GP kæreste? Som single og cuckold kunne det være et match, hvis min kommende kæreste er GP. Hvordan finder jeg den rette skønne kvinde? GP'er hvordan kommer jeg videre? (Gode råd modtager meget gerne) Jeg har godt job, hus og bil og kan betale alle faste udgifter for 2, så min søgning er ikke relateret til økonomi, men derimod det rette match. Ps: Udnødvendige kommentarer, som netop ikke er en hjælp, vil være at betragte som spild af både din og min tid- Hilsen fra single cuckold Det rette match kan muligvis finde sted hvis den rette skønne kvinde for dig også synes du er den rette skønne mand for hende. Redigeret 15. Marts, 2020 af haija Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haija 225 Skrevet 15. Marts, 2020 Single Cuckold skrev, den 12.3.2020 at 09:59: Hvordan finder jeg en GP kæreste? Som single og cuckold kunne det være et match, hvis min kommende kæreste er GP. Hvordan finder jeg den rette skønne kvinde? GP'er hvordan kommer jeg videre? (Gode råd modtager meget gerne) Jeg har godt job, hus og bil og kan betale alle faste udgifter for 2, så min søgning er ikke relateret til økonomi, men derimod det rette match. Ps: Udnødvendige kommentarer, som netop ikke er en hjælp, vil være at betragte som spild af både din og min tid- Hilsen fra single cuckold Men det lyder som om du gerne vil have konkrete råd og ikke noget a la den sætning jeg skrev tidligere. Så her er mit simple råd til dit spørgsmål om hvordan du finde en GP kæreste: Hvad med at spørge en GP om hun vil være din kæreste? Tror bare ikke på det bliver en nem rejse for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 16. Marts, 2020 haija skrev, den 15.3.2020 at 10:25: Jeg vil gerne være ham der boller hans dame. Er der et specielt navn for mig i den situation? Det ved jeg faktisk ikke. Det handler om motivet bag der afgør hvilken " titel " du får. Det er jo ikke ligemeget om du har lyst til at bolle hende fordi du er liderlig og bare vil bolle eller om du reelt set indgår i det psykologiske spil der kan være i cuckold gamet Altså at du også nyder at se manden blive ydmyget f.eks. eller om den faktor er helt ligegyldig for dig fordi det kun handler om fisse for dig ? Men hvis der er et navn for den rolle så vil jeg da også gerne vide det. Måske er der andre der har et bud ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 16. Marts, 2020 Lady C skrev, for 16 minutter siden: Det ved jeg faktisk ikke. Det handler om motivet bag der afgør hvilken " titel " du får. Det er jo ikke ligemeget om du har lyst til at bolle hende fordi du er liderlig og bare vil bolle eller om du reelt set indgår i det psykologiske spil der kan være i cuckold gamet Altså at du også nyder at se manden blive ydmyget f.eks. eller om den faktor er helt ligegyldig for dig fordi det kun handler om fisse for dig ? Men hvis der er et navn for den rolle så vil jeg da også gerne vide det. Måske er der andre der har et bud ? Bull? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 16. Marts, 2020 Misjo1 skrev, for 28 minutter siden: Bull? Det er et godt bud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg