Hop til indhold

Jeg bliver smidt af.

Featured Replies

Skrevet

Først tak for et godt forum.

Er der lavet noget nyt?

Jeg kan ikke være på særlig længe, inden jeg "smides af", og må lokke på igen.

Hilsen

deralte

Skrevet

Først tak for et godt forum.

Er der lavet noget nyt?

Jeg kan ikke være på særlig længe, inden jeg "smides af", og må lokke på igen.

Hilsen

deralte

Sker også fra tid til anden for mig, så jeg tror ikke, at nogen af os skal lægge noget andet i det, end at det er ét af cyber's mysterier. :)

Skrevet

Det er ikke noget, jeg oplever. Du skulle vel ikke have en langsom forbindelse?

Det har jeg prøvet i udlandet, og så hænder det, at man bliver utålmodig og trykker flere gange på knapperne, når der ikke sker noget – med resultat, at siden går i "baglås".

Skrevet

BX, som jeg læste Dengamles indlæg, så sker der det, at man bliver logget af automatisk, det er i hvertfald det, der sker for mig.

Altså, hvis jeg kommer tilbage efter at have alt+tab'et over i postkassen eller et andet program, så er jeg pludselig på som gæst og ikke Onslow, men jeg kan logge på igen uden problemer.

Skrevet
sker der det, at man bliver logget af automatisk, det er i hvertfald det, der sker for mig
Nej, den side af problemet har jeg aldrig oplevet.
Skrevet
  • Author

Tak for svar.

Jeg kan altså konkludere, at det ikke er et generelt problem.

X spørger, om jeg har en langsom forbindelse. Ja, det har jeg netop nu, da jeg ikke er hjemme, og derfor benytter mig af sådan en dims fra "3" til at sætte ind i siden af computeren. Det forgår noget langsommere end derhjemme. Det er måske årsagen, men hvorfor jeg netop bliver smidt af eroguide ved en langsommere forbindelse, er et edb-mysterie for mig, da jeg ikke på tilsvarende vis smides af på andre sites.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.