Hop til indhold
deralte

Jeg bliver smidt af.

Recommended Posts

Først tak for et godt forum.

Er der lavet noget nyt?

Jeg kan ikke være på særlig længe, inden jeg "smides af", og må lokke på igen.

Hilsen

deralte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først tak for et godt forum.

Er der lavet noget nyt?

Jeg kan ikke være på særlig længe, inden jeg "smides af", og må lokke på igen.

Hilsen

deralte

Sker også fra tid til anden for mig, så jeg tror ikke, at nogen af os skal lægge noget andet i det, end at det er ét af cyber's mysterier. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke noget, jeg oplever. Du skulle vel ikke have en langsom forbindelse?

Det har jeg prøvet i udlandet, og så hænder det, at man bliver utålmodig og trykker flere gange på knapperne, når der ikke sker noget – med resultat, at siden går i "baglås".

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX, som jeg læste Dengamles indlæg, så sker der det, at man bliver logget af automatisk, det er i hvertfald det, der sker for mig.

Altså, hvis jeg kommer tilbage efter at have alt+tab'et over i postkassen eller et andet program, så er jeg pludselig på som gæst og ikke Onslow, men jeg kan logge på igen uden problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sker der det, at man bliver logget af automatisk, det er i hvertfald det, der sker for mig
Nej, den side af problemet har jeg aldrig oplevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar.

Jeg kan altså konkludere, at det ikke er et generelt problem.

X spørger, om jeg har en langsom forbindelse. Ja, det har jeg netop nu, da jeg ikke er hjemme, og derfor benytter mig af sådan en dims fra "3" til at sætte ind i siden af computeren. Det forgår noget langsommere end derhjemme. Det er måske årsagen, men hvorfor jeg netop bliver smidt af eroguide ved en langsommere forbindelse, er et edb-mysterie for mig, da jeg ikke på tilsvarende vis smides af på andre sites.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...