Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis du er til en sød, charmerende spinkel pige med sili bryster, så er Amanda et godt bud. 
Jeg har netop haft besøg af Amanda. Let at kommunikere med på WhatsApp, og kom som aftalt. 
Amanda er en sød pige på 21 år fra Rumænien. Super fin engelsk. Charmerende, nærværende liderlig gfe. Hun er spinkel og fleksibelt bygget, men ikke skrøbelig eller sart. Flotte silicone bryster. 
Fransk er god og dyb, og hun elsker hvis du tager lidt godt fat og opføre dig som en mand, der vil styre slaget gang. God at snakke med og der er masse af øjenkontakt og grin

billederne er meget retvisende. 
krop 9 (lige spinkel nok for mig, men sprød)

sex 9,5

Gentagelse 100%

Redigeret af Techmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Har selv haft et øje på hende, selvom hun ser lidt for spinkel ud i mine øjne. Synes dog at hende incall-priser ligger i den høje ende, når man er på at det er helt basic og at alt skal tilkøbes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 16 minutter siden:

Har selv haft et øje på hende, selvom hun ser lidt for spinkel ud i mine øjne. Synes dog at hende incall-priser ligger i den høje ende, når man er på at det er helt basic og at alt skal tilkøbes.

Enig. Men selvom hun er spinkel, så er hun ikke skrøbelig. Priserne er ok ift hendes engagement 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 39 minutter siden:

hende incall-priser ligger i den høje ende

Ja, klart - der skal jo også være penge til den rumænske mafia, der mere og mere har sat sit vartegn i flere lande; men smuk og dejlig er Amanda; og hvis der ikke var en slags landsdækkende corona-virus blokade; ville hun virkelig være interessant;;;;;

Del dette indlæg


Link til indlæg

Moralske skrupler er en svær størrelse i denne del af verdenen. Ikke fordi man skal lukke øjnene blindt, og tvang er et no go, men det er vist op til den enkeltes samvittighed. Men Amanda er en glad pige som virker til at nyde det langt mere end den gennemsnitlige pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
shure skrev, den 17.3.2020 at 21:59:

hey, er du sikker på Lora og Amanda er den samme pige? de har forskellige telefoner numre.. 

Det er en del af strategien. Jeg kan ikke udelukke der er tale om enæggede tvillinger, men så er de også blevet enige om som de stort set eneste på markedet at tage 500 for superfransk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...