Guest Indiske Devina Skrevet 17. Marts, 2020 Bull1958 skrev, for 2 timer siden: Foreløbig ja Nu til d 30:-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 17. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 17 minutter siden: Nu til d 30:-/ Jeg kan forestille mig det kommer til at vare lidt længere end det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 17. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Jeg kan forestille mig det kommer til at vare lidt længere end det. Ja det tror jeg også men indtil videre er det til d 30 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 19. Marts, 2020 Det er jo fint med al den ansvarlighed, som de etablerede bordeller, og de "berømte" piger her på EG udviser. Det Fandens er, at der popper helt friske annoncer op på AL Nordjylland - af danske piger, i hvert fald en. Har sjældent set SÅ mange annoncer. De fleste er serføli fra udenlandske piger, der alligevel ikke kan komme hjem - men at en dansk pige opretter spritny annonce, for at trøste i Coronatider. Hold nu kæft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 20. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 10 timer siden: Det er jo fint med al den ansvarlighed, som de etablerede bordeller, og de "berømte" piger her på EG udviser. Det Fandens er, at der popper helt friske annoncer op på AL Nordjylland - af danske piger, i hvert fald en. Har sjældent set SÅ mange annoncer. De fleste er serføli fra udenlandske piger, der alligevel ikke kan komme hjem - men at en dansk pige opretter spritny annonce, for at trøste i Coronatider. Hold nu kæft. Kan kun se en annonce hvor et GB er aflyst pga. Corona. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 20. Marts, 2020 AalborgLook skrev, for 13 timer siden: Kan kun se en annonce hvor et GB er aflyst pga. Corona. What? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 20. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 10 minutter siden: What? Det betyder "hvad" på dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moeffe 93 Skrevet 21. Marts, 2020 Hørt, hørt... Stadig liderlig, men så godt vi har redtube og højre hånd... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 21. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, den 17.3.2020 at 23:51: Jeg kan forestille mig det kommer til at vare lidt længere end det. Det nyeste udmeldinger om, at børnene ikke skal regne med st komme i skole d. 30., får mig til at tro, at det mindst varer til påsken over... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) Mette Frederiksen forlænger nedlukning af blandet andet klinikker til i hvert fald 13 april. Redigeret 23. Marts, 2020 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg