Hop til indhold

Så er det tid til vi alle holder en pause. Kunder og gp'er.

Featured Replies

Skrevet
Bull1958 skrev, for 2 timer siden:

Foreløbig ja

Nu til d 30:-/

• Svar 84
  • Visninger 10.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Man bliver helt træt når man læser sådan et indlæg i den situation vi står i.  Du har helt ret i at du selv bestemmer hvad du gør.... Men alle ansvarlige mennesker i det her samfund holder f

• Danske Yara
    Danske Yara

Vi skal passe på hinanden, selvfølgelig skal vi det. Hvis vi ikke gør det, så kan vi ikke komme tilbage til vores hver dags rutiner og arbejde. Det er mere alvorligt end forventet. Pas på hinanden og

• Der er TO ting som er vigtigt 1) Vi skal begrænse smitten 2) Vi skal begrænse danskernes idioti. For hvis man mener at man sagtens kan gå til GP, fordi man føler sig frisk, og måske så

Postede billeder

Skrevet
Indiske Devina skrev, for 17 minutter siden:

Nu til d 30:-/

Jeg kan forestille mig det kommer til at vare lidt længere end det. :(

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

Ja det tror jeg også men indtil videre er det til d 30

Skrevet

Det er jo fint med al den ansvarlighed, som de etablerede bordeller, og de "berømte" piger her på EG udviser. Det Fandens er, at der popper helt friske annoncer op på AL Nordjylland - af danske piger, i hvert fald en. Har sjældent set SÅ mange annoncer. De fleste er serføli fra udenlandske piger, der alligevel ikke kan komme hjem - men at en dansk pige opretter spritny annonce, for at trøste i Coronatider. Hold nu kæft. 

Skrevet
Pepsa skrev, for 10 timer siden:

Det er jo fint med al den ansvarlighed, som de etablerede bordeller, og de "berømte" piger her på EG udviser. Det Fandens er, at der popper helt friske annoncer op på AL Nordjylland - af danske piger, i hvert fald en. Har sjældent set SÅ mange annoncer. De fleste er serføli fra udenlandske piger, der alligevel ikke kan komme hjem - men at en dansk pige opretter spritny annonce, for at trøste i Coronatider. Hold nu kæft. 

Kan kun se en annonce hvor et GB er aflyst pga. Corona.

Skrevet
AalborgLook skrev, for 13 timer siden:

Kan kun se en annonce hvor et GB er aflyst pga. Corona.

What?

Skrevet
Pepsa skrev, for 10 minutter siden:

What?

Det betyder "hvad" på dansk.

Skrevet

Hørt, hørt...

Stadig liderlig, men så godt vi har redtube og højre hånd... :-)

Skrevet
Christina ssbbw skrev, den 17.3.2020 at 23:51:

Det nyeste udmeldinger om, at børnene ikke skal regne med st komme i skole d. 30., får mig til at tro, at det mindst varer til påsken over...

Skrevet

Mette Frederiksen forlænger nedlukning af blandet andet klinikker til i hvert fald 13 april.

Redigeret af ppd

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.