Guest Pepsa Skrevet 11. Marts, 2020 Hulbror skrev, for 1 minut siden: Dit hjemmestudie er en fejlslutning. Som sagt - jeg har kendskab. Men ligemeget. Corona kan også smitte via GP, ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 12. Marts, 2020 Runaldo skrev, for 3 timer siden: Hvis man har været ved lægen og blive checket og du har holdt digfra nærkontakt med andre mennesker, kan du sagtens kneppe videre, såfremt den person du knepper har gjort det samme. Du har vist forstået nada. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 840 Skrevet 12. Marts, 2020 (edited) Det er fint , at forhåbentlig mange GP’er vælger at holde lukket , men man kan godt blive bekymret for om de mange udenlandske piger er klar over , hvor alvorligt det egentligt er .. Redigeret 12. Marts, 2020 af Vendelboen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1536 Skrevet 12. Marts, 2020 Vendelboen skrev, for 8 minutter siden: Det er fint , at forhåbentlig mange GP’er vælger at holde lukket , men man kan godt blive bekymret for om de mange udenlandske piger er klar over , hvor alvorligt det egentligt er .. Jeg har snakket med en på venskabsplan, hun besluttede i dag at stoppe af frygt for Corona. Men et eksempel er nok ikke så statistisk brugbart alene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 12. Marts, 2020 Hvis man tjekker Annoncelight ud, er der gonnok mange, der holder åbent. Nærmest flere end normalt, hvis man kigger på Nordjylland. Og masser af nye damer, lige fra udlandet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 12. Marts, 2020 AalborgLook skrev, for 2 timer siden: Hvis man ser på hvor mange herinde der knalder uden gummi, så er der også mange der vil være ligeglad med corona virus og de nye tiltag. Det har du uden tvivl ret i 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 12. Marts, 2020 Sjovt så meget folk har skiftet holdning på 2 dage. Fra corona vittigheder og det er jo bare en influenza til... det som det er nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1748 Skrevet 12. Marts, 2020 Der er TO ting som er vigtigt 1) Vi skal begrænse smitten 2) Vi skal begrænse danskernes idioti. For hvis man mener at man sagtens kan gå til GP, fordi man føler sig frisk, og måske så lige smutter inden om Netto på hjemvejen for at hamstre toiletpapir, gær og øl, så gør man ingen en tjeneste. Inkl sig selv. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1117 Skrevet 12. Marts, 2020 Tip toe skrev, for 47 minutter siden: 2) Vi skal begrænse danskernes idioti. Ja, dybt pinlige billeder af tumper, der stormer ud for at smitte hinanden i overfyldte supermarkeder, efter at de blev bedt om det stik modsatte.... Samfundet bad om en indsats for fællesskabet, og danskerne svarede mig, mig, mig, mig, mig, mig... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asianman 494 Skrevet 12. Marts, 2020 (edited) Havnebumsen skrev, 1 time siden: Fra corona vittigheder og det er jo bare en influenza til... det som det er nu Sikkert fordi at alvoren er gået op for folk. Alle ved at en nedlukning af Danmark aldrig er set siden anden verdenskrig. Det er ikke for sjovt, at Mette F omgivet af eksperter har taget så hårde tiltag i brug fra d.d. Om folk vil gå til en gp´er er op til dem. Det skal jeg ikke være dommer over, men for mit eget vedkommende holder jeg nok en mindre eller længere pause, selvom jeg godt kune trænge til en god gang FP med det hele. Redigeret 12. Marts, 2020 af asianman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 12. Marts, 2020 Corona er kommet for at blive - i hvert fald en vis tid. Den stopper vi ikke ved at undlade at kysse og knalde. Til gengæld skal vi forsinke spredningen - dvs undgår at smitte mange ad gangen og derfor undgå store forsamlinger. Så går til din gp’er men undgå swingerklub og Gangbang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1117 Skrevet 12. Marts, 2020 (edited) Rust in Peace skrev, for 34 minutter siden: Så går til din gp’er men undgå swingerklub og Gangbang Aha, så fordi du ikke ser din gp's andre gæster, så findes de nok ikke.... Det er vist det, man kalder "at lave strudsen" Redigeret 12. Marts, 2020 af Pinkman 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1536 Skrevet 12. Marts, 2020 Rust in Peace skrev, for 38 minutter siden: Corona er kommet for at blive - i hvert fald en vis tid. Den stopper vi ikke ved at undlade at kysse og knalde. Til gengæld skal vi forsinke spredningen - dvs undgår at smitte mange ad gangen og derfor undgå store forsamlinger. Så går til din gp’er men undgå swingerklub og Gangbang Tvivler på du er kommet gennem nogen form for skole, din holdning er simpelthen så træls og ødelæggende!!! Heldigvis kan man i dag se at de fleste danskere tager det alvorligt, rigtig store dele af DK er lukket ned allerede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 12. Marts, 2020 Vi skal passe på hinanden, selvfølgelig skal vi det. Hvis vi ikke gør det, så kan vi ikke komme tilbage til vores hver dags rutiner og arbejde. Det er mere alvorligt end forventet. Pas på hinanden og jer selv Danmark er lukket ned og de fleste arbejdsteder er også. - Nu går jeg i cølibat igen 8 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 12. Marts, 2020 @FrokostUartig Jeg håber du har tid og lyst til at læse lederen i Ekstra Bladet i dag. Jeg håber den vil få dig til at forstå hvorfor det er så vigtigt vi følger de råd. https://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/det-handler-ikke-om-dig/8043535 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privatmail 59 Skrevet 15. Marts, 2020 Rust in Peace skrev, den 12.3.2020 at 08:34: Corona er kommet for at blive - i hvert fald en vis tid. Den stopper vi ikke ved at undlade at kysse og knalde. Til gengæld skal vi forsinke spredningen - dvs undgår at smitte mange ad gangen og derfor undgå store forsamlinger. Så går til din gp’er men undgå swingerklub og Gangbang Nå okay ja . . . Det vil sige at du bliver smittet af 1 person. Du går hjem og smitter 1 person, som også smitter 1 person (nu er i 3 personer) inden du efter 12-14 dage opdager du er syg. De 3 personer bliver ikke hjemme, og smitter hver 10 personer. (Nu er i 33 personer) De bliver heller ikke hjemme, de ved jo ikke de er smittet. 3 - 33 - 330 - 3300 - 33000 - 330.000 - 3.300.000 - tør vi en gang mere ? 33.000.000 personer kan vi tåle det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 15. Marts, 2020 Der er sådan lidt survival of the fittest over covid19. Dem der bliver ramt og evt dør såfremt de ikke lider af en anden form for immun nedsættende sygdom, jamen de er vel selv ude om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 15. Marts, 2020 Runaldo skrev, for 13 minutter siden: Der er sådan lidt survival of the fittest over covid19. Dem der bliver ramt og evt dør såfremt de ikke lider af en anden form for immun nedsættende sygdom, jamen de er vel selv ude om det. OMG jeg håber du er en trold. Ellers har jeg da aldrig set noget lignede. Det er jo smagløst i en kategori helt udenfor rækkevidde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 15. Marts, 2020 Runaldo skrev, 1 time siden: Der er sådan lidt survival of the fittest over covid19. Dem der bliver ramt og evt dør såfremt de ikke lider af en anden form for immun nedsættende sygdom, jamen de er vel selv ude om det. Det husker du lige, hvis du selv eller nogle af dine kære dør af det, ikke? Og det gælder også hvis du eller nogle af dine kære får varige men af det. Screenshottet er herfra: https://www.bt.dk/udland/live-danmark-lukker-ned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 16. Marts, 2020 Runaldo skrev, for 2 timer siden: Der er sådan lidt survival of the fittest over covid19. Dem der bliver ramt og evt dør såfremt de ikke lider af en anden form for immun nedsættende sygdom, jamen de er vel selv ude om det. Du er simpelthen både dum, usympatisk og ignorant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2020 AalborgLook skrev, den 12.3.2020 at 00:02: Hvis man ser på hvor mange herinde der knalder uden gummi, så er der også mange der vil være ligeglad med corona virus og de nye tiltag. Som jeg skrev til dig i en anden tråd. Jeg synes det er på tide du stopper din misinformations kampange. De 2 ting kan på ingen måde sammenlignes. Hvis du kysser en som har corona virus i smitte stadiet er du næsten 100% sikker på at blive ramt af corona virus. Hvis du har ubeskyttet anal sex med en som har en af de mange kønssygdomme i smitte stadiet, har du en 10-25% risiko for at blive smittet. Hvis du har ubeskyttet vaginal samleje er risikoen det halve. Hvis du ikke tror mig, så prøv selv at søge lidt fakta om kønssygdomme på sundheds sites drevet af det offentlige sygehusvæsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 17. Marts, 2020 nørden skrev, for 2 timer siden: Som jeg skrev til dig i en anden tråd. Du misforstår @AalborgLook han siger, at er man er ligeglad med det ene, er man det nok også med det andet. Der er ingen sammenligning iøvrigt og ingen misinformation. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2020 Liv skrev, for 7 timer siden: Du misforstår @AalborgLook han siger, at er man er ligeglad med det ene, er man det nok også med det andet. Der er ingen sammenligning iøvrigt og ingen misinformation. Det er ren misinformation. Bare fordi man har ubeskyttet sex er ikke ens betydende med at man er ligeglad med smitte fare. Sandsynligheden for at få en køsnsygdom ved ubeskyttet sex er mindre end sandsynligheden for at komme tilskade i trafikken. Så hvis man skal følge jeres tankegang, så er alle som bevæger sig ud i trafikken ligeglade med fare og dermed nok også ligeglade med corona smittefaren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 435 Skrevet 17. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, den 11.3.2020 at 20:52: Ja men det er hvis kun i 14 dage ikke? Foreløbig ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg