Guest Christina ssbbw Skrevet 11. Marts, 2020 Efter det pressemøde vores statsminister lige har holdt, så er det tid til vi alle tager ansvar, og holder en pause fra at besøge hinanden/får besøg. Når så meget bliver lukket ned, så er det alvorligt, og så må vi gøre vores for at hjælpe til. Til gengæld bliver det virkelig godt, når vores samfund er tilbage til normalt, og vi kan få afløb for vores liderlighed igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 11. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, Lige nu: Efter det pressemøde vores statsminister lige har holdt, så er det tid til vi alle tager ansvar, og holder en pause fra at besøge hinanden/får besøg. Når så meget bliver lukket ned, så er det alvorligt, og så må vi gøre vores for at hjælpe til. Til gengæld bliver det virkelig godt, når vores samfund er tilbage til normalt, og vi kan få afløb for vores liderlighed igen. Pressemødet er altså stadig i gang... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Efter det pressemøde vores statsminister lige har holdt, så er det tid til vi alle tager ansvar, og holder en pause fra at besøge hinanden/får besøg. Når så meget bliver lukket ned, så er det alvorligt, og så må vi gøre vores for at hjælpe til. Til gengæld bliver det virkelig godt, når vores samfund er tilbage til normalt, og vi kan få afløb for vores liderlighed igen. Ja men det er hvis kun i 14 dage ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 11. Marts, 2020 WhoKnowsWhat skrev, for 2 minutter siden: Pressemødet er altså stadig i gang... Men du har forhåbentlig forstået at det er alvorligt, når de lukker så meget ned som de gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden: Efter det pressemøde vores statsminister lige har holdt, så er det tid til vi alle tager ansvar, og holder en pause fra at besøge hinanden/får besøg. Når så meget bliver lukket ned, så er det alvorligt, og så må vi gøre vores for at hjælpe til. Til gengæld bliver det virkelig godt, når vores samfund er tilbage til normalt, og vi kan få afløb for vores liderlighed igen. Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden: Efter det pressemøde vores statsminister lige har holdt, så er det tid til vi alle tager ansvar, og holder en pause fra at besøge hinanden/får besøg. Når så meget bliver lukket ned, så er det alvorligt, og så må vi gøre vores for at hjælpe til. Til gengæld bliver det virkelig godt, når vores samfund er tilbage til normalt, og vi kan få afløb for vores liderlighed igen. hørt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 11. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 3 minutter siden: Ja men det er hvis kun i 14 dage ikke? Lige nu hedder det 14 dage. Det kan blive forlænget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Lige nu hedder det 14 dage. Det kan blive forlænget. Okay jeg håber virkelig ikke at det bliver længere end det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 11. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, Lige nu: Okay jeg håber virkelig ikke at det bliver længere end det. Det håber jeg heller ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 11. Marts, 2020 @Christina ssbbw det er i den grad rettidig omhu! Dyb respekt - især når man tænker på, at det går ud over dit levebrød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 11. Marts, 2020 warmgun skrev, for 1 minut siden: @Christina ssbbw det er i den grad rettidig omhu! Dyb respekt - især når man tænker på, at det går ud over dit levebrød. Tak. Jeg har holdt en lille pause i forvejen af samme årsag. Det er bare først nu jeg direkte skriver årsagen i min annonce. Og det er heldigvis ikke mit levebrød, men er kun min lille hemmelige hobby. Men jeg har meget ondt af de piger der lever af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 warmgun skrev, for 4 minutter siden: @Christina ssbbw det er i den grad rettidig omhu! Dyb respekt - især når man tænker på, at det går ud over dit levebrød. Det er regeringens beslutning, så er den ik meget længere, så hvorfor respekt for det, vi har alle et ansvar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 Alle de udenlandske burde også vide at de burde rejse hjem, hvis regerings retningslinjer skal følges . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 mener det er jo ik kun danske piger som skal ta ansvar ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 11. Marts, 2020 Hvis man har været ved lægen og blive checket og du har holdt digfra nærkontakt med andre mennesker, kan du sagtens kneppe videre, såfremt den person du knepper har gjort det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 11. Marts, 2020 Runaldo skrev, for 1 minut siden: Hvis man har været ved lægen og blive checket og du har holdt digfra nærkontakt med andre mennesker, kan du sagtens kneppe videre, såfremt den person du knepper har gjort det samme. Lyt til Pressemødet vores statsminister holder lige nu. Vi skal stoppe al ikke nødvendig kontakt med andre mennesker. Sex er SÅ lækkert, men det er ikke nødvendigt, når vi står over for en pandami. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 Runaldo skrev, for 4 minutter siden: Hvis man har været ved lægen og blive checket og du har holdt digfra nærkontakt med andre mennesker, kan du sagtens kneppe videre, såfremt den person du knepper har gjort det samme. Du er helt væk, lyt dog til pressemødet istedet for at luk gylle ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 11. Marts, 2020 BiBlowKbh skrev, for 15 minutter siden: Det er regeringens beslutning, så er den ik meget længere, så hvorfor respekt for det, vi har alle et ansvar. Du er en ny-oprettet profil. Jeg formoder du er ham der havde travlt med at kritisere alle forleden, for derefter at få slettet profilen. Nu har du så oprettet en ny for at gøre det samme. Det gider jeg ikke spilde tid på. Farvel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelfar 19 Skrevet 11. Marts, 2020 Ronaldos logik holder ikke. Der er en inkubationstid på op til 14 dage, hvor man kan være smittebærer uden at være syg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1536 Skrevet 11. Marts, 2020 Hele Danmark skal blive hjemme i mindst 14 dage, besøg ikke forældre, besøg ikke venner, besøg ikke nogen, de fleste på dette forum kan godt lide kontakt med andre mennesker, men kun egoister på et plan helt for sig selv, render ud og har sex i byen nu. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 8 minutter siden: Du er en ny-oprettet profil. Jeg formoder du er ham der havde travlt med at kritisere alle forleden, for derefter at få slettet profilen. Nu har du så oprettet en ny for at gøre det samme. Det gider jeg ikke spilde tid på. Farvel. hva ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 11. Marts, 2020 BiBlowKbh skrev, for 29 minutter siden: Det er regeringens beslutning, så er den ik meget længere, så hvorfor respekt for det, vi har alle et ansvar. Hvis du har hørt bare en lille smule efter og forstået bare en brøkdel af det, så vil du vide, at det kun er overfor offentlige institutioner, at det er et påbud. Overfor private er det en opfordring. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 87 Skrevet 11. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, 1 time siden: Efter det pressemøde vores statsminister lige har holdt, så er det tid til vi alle tager ansvar, og holder en pause fra at besøge hinanden/får besøg. Når så meget bliver lukket ned, så er det alvorligt, og så må vi gøre vores for at hjælpe til. Til gengæld bliver det virkelig godt, når vores samfund er tilbage til normalt, og vi kan få afløb for vores liderlighed igen. Kan man ikke godt tillade sig at få et sidste besøg inden pausen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 11. Marts, 2020 J@n38 skrev, for 3 minutter siden: Kan man ikke godt tillade sig at få et sidste besøg inden pausen? Jo selvfølgelig kan du det. Og har pigen corona, så kan du lige nå at blive smittet, så du kan smitte alle i dit nærområde, og du kan tage livet af de ældre mennesker du evt kender og besøger. Men et knald er så vigtigt for dig, at du gerne risikerer at tage livet af andre. God fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 11. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 10 minutter siden: Jo selvfølgelig kan du det. Og har pigen corona, så kan du lige nå at blive smittet, så du kan smitte alle i dit nærområde, og du kan tage livet af de ældre mennesker du evt kender og besøger. Men et knald er så vigtigt for dig, at du gerne risikerer at tage livet af andre. God fornøjelse. Jow jow, og host host....men så kommer han da igennem det imens der er senge til rådighed 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 11. Marts, 2020 Gammelfar skrev, for 57 minutter siden: Ronaldos logik holder ikke. Der er en inkubationstid på op til 14 dage, hvor man kan være smittebærer uden at være syg. Du må hellere forklare hvad inkubationstid er.. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg