Hop til indhold

Recommended Posts

Oh boy. Hvis man er til hot curvy blondes med et dejlig kært og smukt ansigt har man chancen nu. For mig var mit møde med Busty Amanda som at være i himlen. OMG hun er en lækkerbisken og da hun samtidig gjorde sit til at gøre vores møde uforglemmelig ja så var det som i en drøm. Amanda taler godt engelsk og har en vidunderlig personlighed på højde med alle vores andre stjerner.

 Pigen er køn, lækker, sød  9 ,  gfe 10 , superfransk 10,  deepthroat 10,   cof/cif perfekt 10 , gentagelses fare 100%

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sound great in every way @cumonface. There was another review with some doubts about her pictures that she was bigger and maybe used old pictures. What's your opinion? :)

Redigeret af Thomas88

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser godt nok lækker ud :)

Nu skriver hun "Only few days". Har du nogle anelse om, hvornår hun rejser? Det kunne være, at man kan nå at liste et besøg ind hos hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er en heldig mand, st du har oplevet hendes Ville lavet en aftale for længst, hvis det ikke var for Corona... tør ikke rigtig tage risikoen. Håber at hun kommer tilbage om nogle måneder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klodshans1972 skrev, for 5 timer siden:

Det synes for godt til at være sandt.. 

Det er det ikke! Den "Lettiske mafia" levere sexglade unge skønheder, og de holder også til fine omgivelser. Har testet et par af dem, og alle har været fine oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 4 timer siden:

Det er det ikke! Den "Lettiske mafia" levere sexglade unge skønheder, og de holder også til fine omgivelser. Har testet et par af dem, og alle har været fine oplevelser

Hvordan spotter du den lettiske mafia? Kan jo være jeg har holdt mig væk,fordi jeg også har tænk, at det er for godt til at være sandt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, for 3 timer siden:

Hvordan spotter du den lettiske mafia?

Ofte er det direkte angivet, at pigerne er fra Letland (hvilket så kan være korrekt eller ej), men derudover har pigerne den samme prisstruktur, som ligger noget højere end normalen, og deres annoncer er i opbygningen ret ens. Pigerne er til gengæld næsten altid meget flotte. Om de også differentierer sig i forhold til de steder, pigerne bruger, det ved jeg ikke noget om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klodshans1972 skrev, for 16 timer siden:

Det synes for godt til at være sandt.. 

Hvorfor i al verden skriver du det?

CphGuy skrev, for 2 timer siden:

Men 1200.- for 30 min. er også i den dyre ende, ift. markedet 

Se ovst. spørgsmål.

 

Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden:

Ofte er det direkte angivet, at pigerne er fra Letland

Den tidligere anmeldelse af samme pige fortalte, at hun er fra Rusland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stangen skrev, for 17 timer siden:

Ser godt nok dejlig ud - hvor ca holder hun til? 

Tæt på Kbh H:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972
Bebop skrev, for 43 minutter siden:

Hvorfor i al verden skriver du det?

Se ovst. spørgsmål.

 

Den tidligere anmeldelse af samme pige fortalte, at hun er fra Rusland.

Jeg synes at hun er så skøn at hun må kunne tjene til dagen og vejen anden vis.

Jeg tror simpelthen ikke på  at de udenlandske piger gør dette i en kombination af lyst og indtægtsgrundlag. 

Derfor "for godt til at være sandt". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas88 skrev, den 11.3.2020 at 18:58:

Sound great in every way @cumonface. There was another review with some doubts about her pictures that she was bigger and maybe used old pictures. What's your opinion? :)

Ingen tvivl, det er hende på alle billederne. Men ja hun ser mere slank ud på billederne ud end hun er lige nu når du møder hende. Det er dog kun optisk for som hun selv siger er hun curvy men hvilken lækre figur. Med piger som hende er der ingen grund til at tænke i om hun er lidt dyre end andre så længe de ser godt ud og vil levere hvad de lover.

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
cumonface skrev, den 11.3.2020 at 18:38:

Oh boy. Hvis man er til hot curvy blondes med et dejlig kært og smukt ansigt har man chancen nu. For mig var mit møde med Busty Amanda som at være i himlen. OMG hun er en lækkerbisken og da hun samtidig gjorde sit til at gøre vores møde uforglemmelig ja så var det som i en drøm. Amanda taler godt engelsk og har en vidunderlig personlighed på højde med alle vores andre stjerner.

 Pigen er køn, lækker, sød  9 ,  gfe 10 , superfransk 10,  deepthroat 10,   cof/cif perfekt 10 , gentagelses fare 100%

 

fuck....hun er lækker !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...