Hop til indhold
Tenderness62

Søger en mand, der kan besøge GP 12/3 mellem 17 og 20 imens jeg ligger bundet

Recommended Posts

Jeg har prøvet det før med succes. Jeg søger en mand til at at besøge en fræk GP/kvinde og have sex med hende torsdag den 12/3 på et selvvalgt tidspunkt imellem 17 og 20.

Du skal tænde på understående setup:

Jeg har en aftale med en fræk kvinde, hvor hun binder mig i 3 timer på sin klinik. Du kommer og dyrker sex med hende i samme rum, med det indhold, som I aftaler. Jeg vil være blindfoldet, så jeg ser dig ikke.

Du vælger selv tid, periode og forløb. Jeg dækker halvdelen af din pris, op til en times pris på 1500, hvilket jeg har aftalt med hende på forhånd.

Hun skal selvfølgelig indimellem bruge en smule tid på at pirre mig, men ellers foregår det som du og hende lyster og aftaler.

Du skal ikke være genert og gerne synes at setuppet er frækt og ikke være bange for at dyrke sex tæt på en anden bundet mand.

Til gengæld har du mulighed for en fræk seance til en billig pris.

Send mig en PM.

/Tenderness

Redigeret af Tenderness62
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tenderness62 skrev, 1 time siden:

Jeg har prøvet det før med succes. Jeg søger en mand til at at besøge en fræk GP/kvinde og have sex med hende torsdag den 12/3 på et selvvalgt tidspunkt imellem 17 og 20.

Du skal tænde på understående setup:

Jeg har en aftale med en fræk kvinde, hvor hun binder mig i 3 timer på sin klinik. Du kommer og dyrker sex med hende i samme rum, med det indhold, som I aftaler. Jeg vil være blindfoldet, så jeg ser dig ikke.

Du vælger selv tid, periode og forløb. Jeg dækker halvdelen af din pris, op til en times pris på 1500, hvilket jeg har aftalt med hende på forhånd.

Hun skal selvfølgelig indimellem bruge en smule tid på at pirre mig, men ellers foregår det som du og hende lyster og aftaler.

Du skal ikke være genert og gerne synes at setuppet er frækt og ikke være bange for at dyrke sex tæt på en anden bundet mand.

Til gengæld har du mulighed for en fræk seance til en billig pris.

Send mig en PM.

/Tenderness

Hvor i landet og hvilken kvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er åbenbart en interesant leg for mange, jeg har fået mange henvendelser  :-O

Jeg har desværre ikke råd til at betale halvdelen af halvdelen af EG’s mænds GP besøg imorgen, så den aftale gælder kun for den første Mand jeg laver aftalen med.

Øvrige  mænd, der ønsker at besøge den aktuelle GP i tidsrummet er selvfølgelig velkommen til det, men I må selv aftale tid og pris direkte med hende.

Og tak for den positive interesse, og de seriøse henvendelser.

yderligere tillægsinfo:

• Det er i Rødovre.
  • Hun tilbyder både dominans og almindelige seksuelle ydelser. 
  • Aftaler laves ikke her i tråden - skriv en PM
Redigeret af Tenderness62
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tenderness62 skrev, for 19 timer siden:

Det er åbenbart en interesant leg for mange, jeg har fået mange henvendelser  :-O

Jeg har desværre ikke råd til at betale halvdelen af halvdelen af EG’s mænds GP besøg imorgen, så den aftale gælder kun for den første Mand jeg laver aftalen med.

Øvrige  mænd, der ønsker at besøge den aktuelle GP i tidsrummet er selvfølgelig velkommen til det, men I må selv aftale tid og pris direkte med hende.

Og tak for den positive interesse, og de seriøse henvendelser.

yderligere tillægsinfo:

• Det er i Rødovre.
  • Hun tilbyder både dominans og almindelige seksuelle ydelser. 
  • Aftaler laves ikke her i tråden - skriv en PM

Pm mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...