Hop til indhold
Møffe

Thiang Mai, thai massage?

Recommended Posts

Jeg havde bestilt thaimassage i en sidegade til gaden hvor alt kan ske... Ved en lidt ældre moden dame -der var et tykt gardin rundt om en madrase -til at starte med var det åben forneden og den ene side -men hun begyndte hurtig at være ret så nærgående omkring mit skridt -trods jeg ikke var nøgen -og havde deres "tm.tøj" på meget løshængende -jeg var ellers ikke oplagt til andet end en god massage -hvilket jeg havde sagt fra starten... der var livligt aktivitet frem og tilbage, af andet personale -også en mand der nok var mutteres mand. Damen sagde jeg bare skulle slappe af og nyde det -hvilket jeg forsøgte -men snart stod min pik lige op i luften under det tyde buksestof -hvilket hun morede sig over -men jeg synes det var lidt træls pga. "trafikken" forbi -hun trak gardinet helt for -og smilet -hun tog et fast greb om min pik og file løs -jeg måtte stoppe hende -da der nu sad to gamle madammer lige på den anden side af gardinet -og diskuterede højlydt. Hun tilbød mig vi kunne rykke ned i den anden ende af lokalet -hvilket vi så gjorde -det var så en briks -hun trak gardinet helt for -og  spurgte mig så "hvad jeg så kunne tænke mig" jeg var godt klar over, at nu var det op til mig -men jeg svarede "resten af min thaimassage" det provokeret hende så meget (hvis øjne kunne dræbe) men jeg smilet bare til hende og lukkede mine øjne, hun gik igang med massagen, og jeg kunne mærke -at nu var det mere alvor over det, og hun tog fat på min ryg og ben -så jeg fik virkelig en god hård massage -efter en ½ time -skulle jeg vende mig om på ryggen. her tog hun hårdt fat om mine fødder og gik op ad benene -jeg kunne ikke lade være med, at ligge og smile -og tænke på det jeg lige havde været ude for. Hun blev mere irriteret -og slog ud efter min pik der lå og halvsov under bukserne -jeg kikkede på hende -og hun smilede tilbage til mig lidt som om det er mig det bestemmer her, og nu får du en ordentlig omgang! hun tog min pik ud -og tog omkring den -som om hun ville mase den -og kikke mig direkte i øjnene -jeg sagde "what?" -hun løsenede grebet og min pik blev nærmest smertestiv -hvilket hun grinede af -mens hun tog bukserne af mig, og sagde beroligende "bare slap af" hvilket jeg gjorde -og hun masserede min pik. og nosser flot og kyssede og slikkede min brystvorte -jeg kunne ikke holde ret længe og sprøjtet veldigt -hun grinte og sagde det trængte du vist til -i mens hun begyndte at lappe min sperm i sig -suttet min pik helt ren og fin... Det glemmer jeg nok aldrig fra chiang mai;-)   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...