Guest Mcfee Skrevet 11. Marts, 2020 Lige et indlæg om corona virus . Hvordan har I kære mandfolk om denne situation , at besøge en af de dejlige glædespiger i denne tid , og omvendt med jer dejlige kvinder , hvordan I stiller jer med den situation vi i øjeblikket befinder os i . Bare en tanke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 11. Marts, 2020 Tænker du kan læse noget i de 1024 andre tråde om emnet... /North 3 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14126 Skrevet 11. Marts, 2020 (edited) Mcfee skrev, for 1 time siden: Lige et indlæg om corona virus . Hvordan har I kære mandfolk om denne situation , at besøge en af de dejlige glædespiger i denne tid , og omvendt med jer dejlige kvinder , hvordan I stiller jer med den situation vi i øjeblikket befinder os i . Bare en tanke Nøjes med gratis webcamsex - det er 100% sikker sex både på den ene og den anden måde Redigeret 11. Marts, 2020 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. Marts, 2020 Mcfee skrev, for 1 time siden: Lige et indlæg om corona virus . Hvordan har I kære mandfolk om denne situation , at besøge en af de dejlige glædespiger i denne tid , og omvendt med jer dejlige kvinder , hvordan I stiller jer med den situation vi i øjeblikket befinder os i . Bare en tanke Jeg prøver stadig at finde ud af det:-) jeg tager ikke coronaen så seriøs ( måske forstår jeg den ikke rigtig, jeg ved det ikke) men jeg gør det meste som jeg plejer holder en god hygiejne, holder øje med mig selv hvordan jeg har det om jeg føler mig sløj, har ondt i halsen osv. Og tjekker kunderne ud når de kommer. Om de hoster, ser syg osv. Jeg ved godt der er nogen der ikke har symtomer men der er ikke så meget andet at gøre andet end at lukke ned og det gider jeg ikke da jeg elsker mit job sååå meget:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 11. Marts, 2020 Hvis man har familie herunder bedsteforældre eller andet medlem med svækket immunforsvar bør sex ikke være vigtigst. Der må gerne være noget ansvar og man dør heldigvis ikke af manglende sex. Da flygtningestrømmen fra Syrien og andre mellemøstlige lande kom over grænsen synes jeg også det krævede noget tilbageholdenhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 11. Marts, 2020 C50 skrev, for 1 time siden: .... og man dør heldigvis ikke af manglende sex .... Det var da noget af en påstand på et sexsite 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 11. Marts, 2020 Borende X skrev, for 21 minutter siden: Det var da noget af en påstand på et sexsite Det må være en ommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 11. Marts, 2020 Med de tiltag, regeringen netop har bebudet, er der kun en ting at gøre: vi må forholde os fornuftigt og ikke løbe nogen som helst risiko for at blive smittet eller selv sprede smitte. Kære piger. I kommer nok til at opleve meget tomme senge, så hold en pause fra jobbet, så I ikke bliver smittet eller kommer til at sprede smitte. Det bliver surt for os alle, det bliver dyrt for jer piger (ril gengæld kan vi mænd måske finde på at bruge de sparede midler til nogle ekstra besøg hos GP, når dette er overstået). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. Marts, 2020 warmgun skrev, for 2 minutter siden: Med de tiltag, regeringen netop har bebudet, er der kun en ting at gøre: vi må forholde os fornuftigt og ikke løbe nogen som helst risiko for at blive smittet eller selv sprede smitte. Kære piger. I kommer nok til at opleve meget tomme senge, så hold en pause fra jobbet, så I ikke bliver smittet eller kommer til at sprede smitte. Det bliver surt for os alle, det bliver dyrt for jer piger (ril gengæld kan vi mænd måske finde på at bruge de sparede midler til nogle ekstra besøg hos GP, når dette er overstået). Ja det tyder på det desværre. Også lige når man er mest liderlig DAMN YOU COVID19!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg