Hop til indhold
Tullik

Chiang Mai, jan/feb.

Recommended Posts

Så er turen til Chiang Mai over og en erfaring rikere. :-)

Tilbudet av massage i gaten Loi Kroh var overveldende med massasjesteder over alt. Alle hadde samme tilbud, og med "oilmassage" til 300 bath var det opp i 3. etg. hos de jeg besøkte.

Tilbud om spesialmassasje etter noen minutter og prisen for det hele på ca. 2000 bath totalt.

Og det var full innlevelse og ikke noe snyting på tid. Snarere tvert i mot.

Besøkte også Celeb Shower Massage, men det var en dårlig opplevelse, kanskje jeg valgte feil i "fiskbollen" :(

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i november -og jeg synes det var en dejlig oplevelse -du kan få hvad du vil have -men oplevede desværre også noget træls -en pige var for fuld -efter noget tid gad hun ikke mere og vi havde aftalt 2 timer -hun ævlede løs, og mente jeg skulle give hende massage -det gjorde at jeg gik efter, at havde fortalt hende, hvad jeg mente om hendes opførsel, og hun ikke holdt hvad vi havde aftalt... Og sidst men ikke mindst, at jeg aldrig vil komme igen! Nu hvor jeg er kommet hjem kan jeg da godt grine af det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...