Hop til indhold
Leglover

SMS Planet

Recommended Posts

Er der nogen der har været forbi på den nye adresse og i så fald, hvordan er stedet.

Jeg tænker på diskretion? Indretning?

Når man går forbi hjemmesiden går det helt galt. Adressen er ikke ændret i logoet og i begyndelsen var der ingen vagtplan. Nu kan man så heller ikke se, hvem der arbejder på stedet mere. Det er som om de helt har tabt småkagerne :cry:

Eksisterer SMS planet overhovedet mere?

L

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Leglover!

Det tror jeg ikke. Telefonen bliver ikke svaret, og forleden ledte nysgerrigheden mig forbi. En stor udvendig hængelås, hang på døren ud til fortovet. Stedet virker til at være lukket.

Den nye beliggenhed på Nørrebro, har nok heller ikke været et plus, nu hvor man nærmest kun kan færdes med skudsikker vest i området.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for svar Ludvig.

Nu må jeg så håbe, at jeg vil kunne finde min favoritelskerinde

et andet sted. :cry:

L

Hvem er favoritten..?

Flere er vist flytte til http://www.clubbella.dk/

Held og lykke i din søgen... :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min favorit kaldte sig på sms "Camille."

Men den ser da meget god ud den side der. Madelaine er heller ikke tosset skulle jeg hilse at sige :)

Men Camille er og bliver min stor-favorit. så hvis du, Ludvig, eller andre hører eller ved noget, må I meget gerne dele... ;)

L

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Leglover!

Hvis hun skifter til et nyt sted, uden den store form for annoncering, eller starter op i et nyt navn, kan det være som at finde en nål i en høstak.

Mon ikke hun beholder sit navn, hvis hun fortsætter..? Hun har jo flere gode anmeldelser bag sig.. :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi skal ikke gøre os kloge på om SMS-planet er åben eller lukket, men ved dog at flere af vores piger som har leget på lagnet der, er stoppet helt på sms. Angelina, Olivia, Jessica, Clara, Ida og Tina.

Mht Camille, så holder hun en længere pause og har været i snak om ved senere tidspunkt at pynte hos Seduction teamet, hvis hun starter op igen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Seductiongirls :)

Mange tak for svar. Camille og Seuctionsgirls ville også være en god kombi. ;)

Nåede at se på hendes annonce, inden hun lukkede den, at hun nok ville vende tilbage til foråret. Min panik blev bare for stor, så MÅTTE simpelthen høre, om nogen måske vidste noget.

L

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Seductiongirls :)

Mange tak for svar. Camille og Seuctionsgirls ville også være en god kombi. ;)

Nåede at se på hendes annonce, inden hun lukkede den, at hun nok ville vende tilbage til foråret. Min panik blev bare for stor, så MÅTTE simpelthen høre, om nogen måske vidste noget.

L

Anytime Leglover ;)

Hvis det presser meget på, kan hun træffes med Olivia den 16/4. Se link

http://massage.side6.dk/oliviano1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Hvem er favoritten..?

Flere er vist flytte til http://www.clubbella.dk/

Held og lykke i din søgen... :)

VH Ludvig.

Det kunne da være smart, at de på hjemmesiden skrev hvilken landsdel de lå i :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det kunne da være smart, at de på hjemmesiden skrev hvilken landsdel de lå i :mrgreen:
Ja, på dét punkt er den ikke særlig informativ. Gad vide, om gæsterne finder vej alligevel? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kunne da være smart, at de på hjemmesiden skrev hvilken landsdel de lå i :mrgreen:

Ja, det bliver ikke nemt at være fortovsgæst, når man ikke engang ved hvor man skal gå hen... :o

Det kan man da kalde en forglemmelse af de helt store. Gad vide om stedet er tynget af velstand...? ;)

Mener det ligger i Vanløse.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...