Guest fickenstein Skrevet 26. Januar, 2014 Perfid? jeg kan da komme i tanke om dig gamle,du har så ondt i røven over ,at jeg kan score damer og du ikke selv havde succes engang for 25 år siden på ekstra blades kontaks annoncer-hvad det så end var? vi lever i en anden tid nu,det du beskriver er nogle oplevelser fra dengang berlin muren faldt,hvor vi kun havde danmarks radio . Gamle...din tid er forbi,du er historie,og det ville klæ dig ikke at sabotere alle de tråde jeg starter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Organizer Skrevet 27. Januar, 2014 Nu er der 2 muligheder.: 1. De herrer finder kammertonen og den gode opførsel frem. 2. Der kommer en lås på denne tråd. Det sidste ville jeg beklage, da gode madtips har min interesse i lighed med sextips! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fickenstein Skrevet 28. Januar, 2014 Ved ikke om det er for sent med et svar:-) spiser jævnligt i Flensborg, kan varmt anbefale borgerhuset, ser ikke ud af meget udefra, men super pænt og hyggeligt indenfor og maden er perfekt:-) du kan yderlige betale med danske kroner:-) Borgerhuset? kan du berette noget mere om det sted,menu ,priser og hvor finder man det henne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fickenstein Skrevet 3. Marts, 2014 Restaurant maeders i Flensborg www.maeders.de/ Har en bolleveninde ,der bor tæt på Flensborg,så jeg besøger ofte byen. vi havde fået anbefalet en god restaurant af nogle venner og vi besøgte den så her i weekenden,det derejer sig om Restaurent Maeders,som er beliggende på Ballastkai 9,den ligger i noget super lækkert nybyggeri lige ned til vandet,fra restaurenten er der en super udsigt over vandet og de gamle huse på Schiffbrucke på modsatte bred. Det er et flot lokale,højt til loftet,som er beklædt med troldtekst,som der er en super akustik,fra stort set alle borde er der en super udsigt udover fjorden. Meget venlig og kompetent betjening,jeg fik kartoffelsuppe og wienersnitzel. Wienersnitzlen var fra kalv og rigtig god mør og stor,kartoffelsuppen skuffede lidt ,brød mig ikke om smagen. Alt i alt var det en god oplevelse til prisen,som var moderate.Vil gerne prøve at spise der igen til sommer,hvor man har mulighed for at sidde udenfor,og nyde Flensborgs mest fantastiske udsigt....fick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
koontz 75 Skrevet 3. Marts, 2014 Hansen bryggeri er absolut et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg