Hop til indhold
Guest flinkmand1

Katrin i Aalborg

Recommended Posts

Guest flinkmand1
Er netop kommet hjem efter et virkelig dejligt besøg hos Katrin i Aalborg.
Jeg har tidligere besøgt hende i Kolding og Aarhus, men i dag havde jeg heldigvis chancen for et genbesøg da jeg så at hun var kommet til Aalborg.
Hun har holdt en længere pause og fortalte mig at hun bl.a havde været i USA. I min optik er hun bare en vidunderlig pige som virkelig leverer varen, og hun nyder det hun laver når man behandler hende ordentligt.
Er billederne ægte? - Ja - hun er måske endda kønnere i virkeligheden, men bedøm selv.
Der ligger mange andre positive anmeldelser af hende herinde, så jeg er ikke alene om at synes at hun er en dejlig pige.

Hun bliver i Aalborg til 20. marts, så bare kom afsted - du vil ikke fortryde besøget.

https://annoncelight.dk/showad/274639

Hilsen

flinkmand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Balleby
NewBear skrev, for 4 timer siden:

Hvordan er hendes behåring downstairs 

Jeg har også haft fornøjelsen sidst hun var i Aalborg i november... Der var hun glat ..

og nemlig... hun er umådelig godt skabt... sikke kurver :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest flinkmand1

Hun er ikke "et lille nips" - men en pænt høj kvinde (uden tatoveringer) - og så har hun nogle fine kurver som Balleby ganske rigtigt skriver. Dertil et meget smukt ansigt og perfekte bryster.

Hun taler rigtig fint engelsk og er meget venlig og imødekommende.

Ingen behåring for neden (New Bair).

Vil sige at hendes forældre er sluppet rigtig heldigt afsted med produktionen....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...