Hop til indhold
C50

Din første oplevelse

Recommended Posts

Mit første besøg hos en pige var tilbage omkring år 2003, efter jeg blev færdig med gymnasiet og flyttede fra Jylland til København for at læse på KU. Jeg var ny i hovedstaden og kendte ikke rigtig nogen, ud over dem jeg gik på uni med. Jeg fik så ideen med at besøge en GP, og var sgu utrolig nervøs over bare ved tanken om at skulle have sex med en pige jeg ikke kendte før. Men tankerne ved det blev bare mere og mere vilde og spændende oppe i mit hoved. Og jeg besluttede mig en dag for at prøve det. På nettet fandt jeg (som måske nogle i det her rum kan huske) hjemmesiden http://www.clubheaven.dk, som ikke eksisterer mere. GP'en (hvis navn jeg ikke vil nævne her, for jeg tror hun er stoppet i branchen) var en smuk blondine i 20'erne. Jeg kan huske jeg betilte en halv time, men jeg blev vist færdig efter ca. 6 min. Jeg var så tændt over at jeg lå sammen med en fremmed pige. Jeg kan også huske jeg direkte sagde til hende bagefter, at hun var den første pige jeg gik i seng med uden at jeg kendte noget som helst til hende. Men hun svar sgu dejlig, og jeg tror ikke jeg vil glemme dette (første) besøg.

Så tak for det C50 for at oprette en tråd som denne. Det giver en gode minder. :)

Redigeret af haija

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min første oplevelse indenfor denne del af erotikkens verden skete af alle steder i Las Vegas, eller rettere på The Bunny Ranch i Nevada. Det var i 1989 og var på min " tur ud i verden" rejse.

Min kammerat og jeg havde været væk lang tid og selvom vi havde mødt mange piger undervejs var det kun blevet til sød snak og ingen sex, og det skulle vi så have da vi nåede Las Vegas. 

Vi kørte ud til Bunny Ranch en almindelig eftermiddag og blev lukket ind og der kom nogle piger frem vi kunne vælge imellem, der var en der tiltalte mig ( resten var jævnt kedelige) og vi gik på hendes lille værelse og jeg blev sprittet af ( næsten som nu i disse corona tider) og vi kom igang....2 minutter senere kunne jeg klæde mig på, det var en skuffende debut ! 

Sidenhen  har jeg nu i 30 år været rundt mange steder og næsten alle de efterfølgende oplevelser har været bedre end den første i Las Vegas :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, den 9.3.2020 at 19:26:

Ja sgu!

Det var vel omkring 4-5 klasse da vi begyndte at holde fødselsdagsfester sammen både drenge og piger.

Det var spændende.....der var både ballondans, rød sodavand og kagemand :)

Kan jeg også huske, ballondansen var sjov og kagemanden smagte vidunderligt, brød mig ikke om den røde sodavand, men der var heldigvis også Fanta ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...