Hop til indhold
okbobobo

Babylon Hamborg

Recommended Posts

Var for et par uger siden en tur på Babylon. 

Det var lørdag, havde været ude med nogle kollegaer og få drinks og god mad. Omkring midnat beslutter folk sig for at tage hjem, synes det er for tidligt og beslutter mig for at prøve Babylon. 
Ankommer cirka 00:45 om natten, betaler de 65€ i entre og gør mig klar. Kommer ind til synet af cirka 20 piger og en 15-20 mænd, havde forventet lidt mere fest stemning en lørdag nat, de fleste sidder og hygger i sofaerne eller holder til i baren. Jeg bestiller en øl i baren og kigger lidt rundt, hilser på en engelsk fyr som jeg falder i snak med og vi kigger lidt efter hvilke damer vi kunne tænke os en tur på værelset med. Dette er første besøg på Babylon for os begge og vi kan derfor desværre ikke give hinanden nogle anbefalinger. Jeg bliver kontaktet af en 6 piger den første halve time jeg er der og jeg siger hej til dem og snakker lidt men fortæller også at jeg gerne vil drikke min øl først og så derefter have en tur i sauna inden der skal ske noget. Derefter tror jeg de fleste piger har spottet at jeg helst selv vil tage kontakten eller vinke dem over når jeg er klar. 
Mit umildbare indtryk at klubben er lidt for mange sharks der prøver at skrue prisen for højt op, de fleste af dem starter ud med at forlange 150€ for 30min uden at fortælle hvad dette indebære. Jeg fortæller pænt jeg har besøgt FKK før og godt kender priserne. De siger derefter typisk 100€, hvortil jeg pænt siger jeg gerne tager 30 minutter med dem inkl øko blow for 80€. De fleste godtager denne pris. 

opsummering af mine oplevelser på værelset: jeg var sammen med 3 forskellige piger og pris 80-100€. Oplevelserne var helt OK og jeg var tilfreds.

Sidst var var på FKK var før den nye tyske lovgivning om at alt skal være med kondom trådte i kraft. Det var på atmos og der var prisen 60€ for 30min inkl øko blow.

Ved ikke om priserne var lidt højt sat af pigerne fordi det var om natten, eller det bare generelt er de nye FKK priser i Hamborg.

Synes Babylon havde lidt for mange lige på ''aggressive'' piger kontra den gang jeg var på atmos.  Men det er trods alt den FKK klub i Hamborg der ligger bedst hvis det skal være midt om natten og man kommer direkte fra midt byen.

Redigeret af okbobobo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...