Hop til indhold

Den bedste gp

Featured Replies

Skrevet

Jeg  læser flere  og  flere  anmeldelser  samt  svar  på  efterlysninger  hvor  der  anbefales  bestemte  gp'er  og  de  beskrives  som  de  bedste. 

Min  somme  tider  meget  firkantet hjerne  kan  ikke  få  sådan  en  sætning  til  at  passe, for  at  kunne  skrive  Danmarks  bedste  gp, er  man  da  nødsaget  til  at  have  kendskab (besøgt  alle  gp'er) ellers  kan  man  ikke  vide  hvem  der  er  den  bedste. 

Hvorfor  ikke  begrænse  sig  til  at  skrive  at  denne  gp  er  den  bedste  man selv  har  oplevet  grundet ......

Det  vil  virke  lidt  mere  troværdigt.  

Redigeret af Nemtøs
.

Skrevet

Enig . Så kan man sige hun er på ens top 3 listen. Sådan en liste kan ændres efterhånden som man får besøgt de forskellige gp 

Skrevet

Man kan jo også sig at hot dog' n man lige har spist er Danmarks bedste,uden at have besøgt alle kongerigets pølsevogne.

Skrevet
norisk skrev, for 4 minutter siden:

Man kan jo også sig at hot dog' n man lige har spist er Danmarks bedste,uden at have besøgt alle kongerigets pølsevogne.

Jeg  ville  sige  at  det  er  den  bedste  hotdog  jeg  har  smagt  til  dags  dato, fordi  brødet  var  frisk  og  lunt, varm  pølse  med  godt  knæk, afstemt  fyld. 

Kan  ikke  skrive  det er  Danmarks  bedste  da  jeg måske  har  besøgt  under  1% af  alle  pølsevogne  i Danmark. 

Måske   vægter  vi  ikke  samme  parameter  - måske  er  Danmarks  bedste  hotdog  for  dig, en  hotdog  til  10 kr. Hvor jeg  gerne  vil  betale  for  frisk  brød  og  god  smag  i pølsen. 

Redigeret af Nemtøs
.

Skrevet
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  ville  sige  at  det  er  den  bedste  hotdog  jeg  har  smagt  til  dags  dato, fordi  brødet  var  frisk  og  lunt, varm  pølse  med  godt  knæk, afstemt  fyld. 

Kan  ikke  skrive  det er  Danmarks  bedste  da  jeg måske  har  besøgt  under  1% af  alle  pølsevogne  i Danmark. 

Danmarks absolut bedste hot-dog kan købes i Ballerup - ved kommune kontoret..!!

Skrevet
WhoKnowsWhat skrev, for 31 minutter siden:

Vil  du  sende  en  hotdog  afsted  til  mig  - gerne  i en  varmepose? Så  bliver  jeg  glad. 

Skrevet

Det siges at vejen til en mands hjerte går gennem munden/maven. Ja, det har denne tråd så tydelig bevist. Allerede efter tredie indlæg handlede det om mad og ikke sex. Og så på en side hvor man ellers skulle tro at alt snak ville dreje sig mod sex. Tsk tsk tsk.... ;)

Skrevet

Jeg har smagt Danmarks bedste bøfsandwich (det var den i hvert fald kåret som).......men det var godt nok LANGT fra den bedste bøfsandwich jeg nogensinde har smagt.

Og så har jeg smagt Danmarks næstbedste hot dog....... den var sgu god. Der findes så åbenbart én derude der er bedre, men for mig er nr to så god at jeg ikke har behov for at finde nr 1.

Smag og behag I ved :ph34r:

Skrevet
mignuigen skrev, for 13 minutter siden:

Jeg kan forstå at du ikke er i reklamebranchen @Nemtøs :P

Godt  set 

Jeg  falder  ikke  for  billige  reklametrick 

Skrevet

Nu begrænser min GP erfaring sig til 10 besøg hos i alt 8 piger - alle sidste år. 4 af pigerne (alle danske) vil jeg give en delt førsteplads, og det er muligvis fordi de har ramt loftet for hvor meget jeg kan nyde sex. Skulle jeg rende ind i en der kan knalde mig endnu bedre end lige netop de 4 kan, vil det sikkert bare være perler for svin, så i princippet er de jo alle 4 "bedst". Jeg har trods det aldrig skrevet i en anmeldelse at nogen var bedst.

For en ordens skyld skal det lige siges at de 4 omtalte piger også fejer min kone og ekskærester af banen.

WhoKnowsWhat skrev, for 6 timer siden:

Det er vel egentlig kun deres mange forskellige relishes der gør forskellen, og dem har de også et udvalg af hos Pølsebaren i Søborg. Ellers har jeg da også lykkelige minder fra Harrys Place på Nørrebro. Stedet ved Ballerup Kommune laver dog en aldeles hæderlig flæskestegssandwich. Det har mange gange været noget jeg har trøstespist.

Butch skrev, for 4 timer siden:

Jeg har smagt Danmarks bedste bøfsandwich (det var den i hvert fald kåret som).......men det var godt nok LANGT fra den bedste bøfsandwich jeg nogensinde har smagt.

De Brune Riddere vælger jo en ny hvert år, så du må være mere specifik. Den eneste af deres vindere jeg har prøvet var den fra "Grisen" på Fredensgade. Den var jeg ikke super imponeret over, men jeg var der selvfølgelig efter at Umut havde fået sparket, så det er måske derfor.

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 12 timer siden:

Allerede efter tredie indlæg handlede det om mad og ikke sex. Og så på en side hvor man ellers skulle tro at alt snak ville dreje sig mod sex. Tsk tsk tsk.... ;)

Nemtøs skrev, for 14 timer siden:

Hvor jeg  gerne  vil  betale  for..... .... ..  god  smag  i pølsen. 

Tilbage på sporet... 

Beklager yderligere afsporing.. :)

/North

Skrevet
North skrev, for 17 minutter siden:

Tilbage på sporet... 

Beklager yderligere afsporing.. :)

/North

Blev  så  meget  fristet  i går  at  jeg  måtte  have  pølse  med  dyppelse  - den  smagte  godt 

Skrevet
Nemtøs skrev, for 31 minutter siden:

Blev  så  meget  fristet  i går  at  jeg  måtte  have  pølse  med  dyppelse  - den  smagte  godt 

Sprang pølsen over og nøjes med en saftig “krasser”. Til gengæld så fedtet, at resterne sad i mundvigene og under næsetippen resten af dagen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.