Hop til indhold
Proxy

Mariana, Harisleerstrasse 30

Recommended Posts

Så faldt valget på endnu en af Flensborgs latina godter ! Mariana...

Kan godt være man må punge ud med 30 euro mere (80 for 30 min), men jeg synes bestemt det er pengene værd når man sammenligner med de somme tider lidt tvivlsomme piger der hvor priserne er 50 euro for samme.

Mariana holder til på Harisleerstrasse 30 som ligger få meter fra Finkenstrasse.

Man skal gå ind imellem nr 28 og 30 omme i baggården ligger der bagerst et lejlighedskompleks.

Man ringer på ved Mariana, hun svarer ikke dørtelefonen men åbnede i det her tilfælde blot døren inde bagved (hoveddøren stod åben) ..

Hun tager pænt imod og er glad for at jeg kan spanske gloser. Hun siger hun ikke kan så meget andet end spansk.

Mariana er Columbianer, model-flot pige og billederne passer meget godt, bortset fra at hun ikke har lyst hår.

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1793

Flotte former og en rigtig god røv ! Brysterne er fake, but who cares ;)

Hun giver en rigtig god service, medlevende, glad og en del kys (krop og ansigt)

Det bliver til let afkortet hyrdestund for mit vedkommende da jeg kun havde medbragt 50 euro, men Synes nu der var tilpas med tid alligevel. Fransk med og så 3-4 stillinger.

En af de oplevelser hvor man ærger sig over ikke at have nappet en time, men det er lidt kikset at holde pause for at løbe ned og hæve flere euro ! :D

Mariana er bestemt et besøg værd og hun stryger direkte ind på 1. pladsen på min Flensborg-Liste.

En rigtig GF oplevelse med en skøn latina godte er i vente hvis man besøger hende :)

Jeg tøver ikke med at besøge hende igen hvis chancen byder sig.

Mariana fortalte at hun er i FL blot 1 uge mere... :(

Pigen 9.5/10

Stedet 7/10 (baggårdslejlighed, et mindre værelse)

Sex 8/10 (GF experience)

Skynd jer ! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps ! Har dog kun besøgt hende på Feldstrasse 18 (2 gange), hun må skifte lidt mellem stederne..

 

Hun er en dejlig fyrig latina med temperament ! Lækker at være sammen med ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...