Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg sad også og vågnede brat op tidligere i dag da jeg fandt annoncen, men tænkte at det slet ikke hænger sammen. Så, følger spændt med ... 

Skrevet
autobahn skrev, 1 time siden:

Takker.
Det er lige ved at jeg ikke har brug for at besøge en GP med de billeder på MetArt :-) 

Det er nok også det sundeste i disse dage. Og da hun åbent erkender sit excentriske væsen, risikerer du heller ikke nogle besynderlige overraskelser :-o

Skrevet
Styrvolt skrev, for 3 timer siden:

Det er nok også det sundeste i disse dage. Og da hun åbent erkender sit excentriske væsen, risikerer du heller ikke nogle besynderlige overraskelser :-o

"sensual debauchery and carnal pleasures ... eccentric companion with a flirtatious yet rapturous wild side ... young pretty and with a super sense of humor "

Jeg vil sige, enten tidligere kreativ tekstforfatter for Gucci som blev fyret fordi hun var for kreativ, eller i hvert fald en person med "super sense of humor"! 
Bail out ... som Radiohead synger om sådan nogle som mig: No alarms and no surprises, please ! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.