Guest Indiske Devina Skrevet 9. Marts, 2020 Det er en varm sommerdag. Jeg får øje på dig og kan ikke modstå synet af dig. Du er så lækker. Jeg tager dig med hjem. Tager tøjet af dig. Holder den i min hånd. Den dufter så dejlig. Jeg slikker lige så stille på den. Waow den smager fantastisk! Jeg kan ikke stå for den. Jeg slikker og sutter og kan mærke at den smelter i min mund. Din hvide creme smager som en drøm det falder ned på min hånd, jeg slikker den ren. Det var færdig alt for hurtig, jeg ville gerne ha nydt den noget mere. Nå jeg må vel bare købe en ny is næste gang jeg er ude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 9. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 15 minutter siden: den smelter i min mund godt det kun var en ispind;;;;; Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 9. Marts, 2020 Høvdingen skrev, for 1 minut siden: godt det kun var en ispind;;;;; Ummm ja eller en flødeis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18091 Skrevet 9. Marts, 2020 Skulle lige til at skrive "på sådan en varm sommerdag kan sådan en ikke smage særlig godt uden en vasker først".. Men så var det bare snyd.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg