sn57 731 Skrevet 23. Marts, 2013 Jeg har aldrig rigtig forstået hvorfor en domina ikke kan være nøgen når hun dominerer eller vil have sex med sin slave. Er der nogen som kender dominaer som har hele paletten? SN57 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Marts, 2013 Der er jo heksen ude i Hvidovre; hun er til det hele - og endda til topkarakter!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 26. Marts, 2013 Hej Der er også www.villabella.dk MVH Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Marts, 2013 Hej Der er også http://www.villabella.dk MVH Pite Det er da helt fantastisk gennemført. Bliver helt ærgelig over jeg ikke tænder på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 731 Skrevet 26. Marts, 2013 Tja Århuselsker, til det kan jeg kun sige prøv det!!! og er du heldig at det er den rigtige Domina og der er det rette kemi så bliver du afhængig :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Marts, 2013 Tja Århuselsker, til det kan jeg kun sige prøv det!!! og er du heldig at det er den rigtige Domina og der er det rette kemi så bliver du afhængig Jeg tror dig-men er ikke klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg