Hop til indhold

Recommended Posts


Hun er i besidelse af en social intelligence udover det sedvanlige !
Hun er i besidelse af seksuell intelligence langt udover det alminderlige !
Hun er forførisk, sød kvik og vid hvordan mand trin for trin hetser en mand til vanvidets rand, for så at forløse ham med et brag !
Og hun er ikke bleg for at bruge de de frække ord på en måde der kan gøre hvilken som helst mand vild i varmen !
Udseendet får  åtte points ud af ti, men håndværket får elve !

Hun kalder sig Sara, og "bor" i "Copenhagen sauna club" på Ålkistevej i Vanløse.

Det er ikke biligt men fornøjelsen er hver eneste krone værd !

Redigeret af WilieDixon
  • Synes godt om 5
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thomsen: forklar gerne hvorfor du synes, det er spam.
Hvad har jeg gjort forkert?
Hvis jeg ved det, er det nemmere at gøre ret næste gang.

Til jer andre: tak for venlige komentarer ! Jeg er enig i at stavningen er sjusket ! Det ser ikke ud til at jeg kan redigere teksten nu. Men jeg lover at jeg skal prøve på at bedre mig !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
WilieDixon skrev, for 2 timer siden:


Til jer andre: tak for venlige komentarer ! Jeg er enig i at stavningen er sjusket ! Det ser ikke ud til at jeg kan redigere teksten nu. Men jeg lover at jeg skal prøve på at bedre mig !

Det lyder som om du har haft en god oplevelse - måske er du svensker - fred med det ;)   Men det ville være positivt, hvis du linkede til stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Lauersen skrev, for 23 timer siden:

Jeg troede vi var enige om at give nye brugere en chance.

Ja, men vi skal også gøre en indsats for at inddæmme falske anmeldelser ligesom corona-virussen

 

WilieDixon skrev, for 12 timer siden:

Thomsen: forklar gerne hvorfor du synes, det er spam.
Hvad har jeg gjort forkert?
Hvis jeg ved det, er det nemmere at gøre ret næste gang.

 

Der er bare nogle ting i din "anmeldelse", der indikerer, at dette er spam. Formuleringen, de mange fejl, den rosenrøde beskrivelse, som samtidig er upersonlig....

Men først og fremmest så er du oprettet kl 02.17 og samme nat kl 03.01 har du skrevet anmeldelsen.

"Hun er i besidelse af en social intelligence udover det sedvanlige !" 

Hvad mener du med dette ud fra din oplevelse med Sara?

"trin for trin hetser en mand til vanvidets rand"

Hvad mener du med dette?

 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
WilieDixon skrev, den 9.3.2020 at 03:01:

OK; der er nogle af os, der har skæve døgnrytmer.  at man skriver en anmeldelse en time efter at mand oprettet sin profil  er vel ret logisk ?
Tænk nu lidt;
Behøves  man være medlem for at læse anmeldelserne?
behøves  man være medlem for at SKRIVE en anmeldelse?
Er mest sandsynligt, at man opreter sig for at læse anmeldelser, og skriver en anmeldelse efter nogle måneder,, eller omvendt at man læser anmeldelser en tid, og så opreter sig fordi man ønsker at skrive noget ?

"Hun er i besidelse af en social intelligence udover det sedvanlige !" betyder nogelunde at hun var i stand til at tage mig som den person jeg er, at komunikere på min måde, uden at det blir opstyltet, tilgjort, og krystet, uden at der opstår pinlig, tavshed, eler uden at hun  falder for fristelsen at at stable tome platheder på hinanden , at  hun har evnen til at vende en svær (komunikativ) situation till noget intelligentog sige noget meningsfyldt  og fremstå som troværdig i det hun siger.

Jeg tænker ikke gå i detalie for at tilfredstille din nysgærighed - det  sku´ blive for personigt - men man når at få snakket mer under en times  tid end man måske forestiller  sig.

Ja; min stavning er dårlig - det medgives - men at det skulle være spam derfor - jeg ser ikke helt samenhangen!

Ja; Jeg havde som "sniper" skriver "har haft en god oplevelse", og det vil jeg have ret til at gie udtryk for ! 
Jeg tænker ikke skrive noget  lort om et menneskederhar givt mig en overfed oplevelse - no way !




At du ikke forstår hvad jeg mener med at hun "trin for trin hetser en mand til vanvidets rand, for så at forløse ham med et brag !" kan du selvfølgeligikkegøre for.  Men jagundrermåske om du erheltklar over hvad det  erforen slags site du er havnet på......

Mon ikke min upersonelige måde at skrive kan skrives på får plads i den samme skuffe; Skuffen med påskriften:"Læseforståelse"...?


 

 

Redigeret af WilieDixon

Del dette indlæg


Link til indlæg
WilieDixon skrev, for 17 minutter siden:

Ja; min stavning er dårlig - det medgives - men at det skulle være spam derfor - jeg ser ikke helt samenhangen!

Folk er - helt naturligt - på mærkerne, hvis de lugter google-translate i en helt ny brugers første anmeldelse. 

Jeg ser ingen tegn på google-translate, men derimod inter-skandinavisk sprogbrug, og gætter på, at du er svensk/norsk.

Jeg kan sagtens læse og forstå din anmeldelse; tak for den! :)

Redigeret af Pinkman
manglende ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, den 9.3.2020 at 07:15:

Kanon anmeldelse. 

Google translate får 4/10,men ideen får 11.

Du ved tilsyneladende ikke meget om Google translate. Det her indlæg er højst sandsynligt skrevet af en svensker der gør sig umage med at skrive på dansk.

Du ved tilsyneladende heller ikke meget om Eroguides nye retningslinjer, der udtrykkeligt påpeger problemet med at folk som dig systematisk forsøger at skræmme nye skribenter væk. Og aldrig kunne drømme om at lade tvivlen komme den anklagede til gode.

Men en ting ved du dog. Og det er, hvordan man forsøger at ødelægge Eroguides vigtigste funktion: at dele erfaringer om glædespiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, den 9.3.2020 at 07:15:

Google translate får 4/10,

Du får 0/10 for din sproglige analyse. Maskinoversættelse indeholder ikke ord, som ikke eksisterer eller er stavet forkert. Fx "sedvanlige", "forførisk" eller "hetser".

Teksten er åbenlyst skrevet af en, der selv skriver dansk, men med vanskeligheder eller sjusk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 10 timer siden:

"trin for trin hetser en mand til vanvidets rand"

Hvad mener du med dette?

Hetser = hidser op

Jeg synes i øvrigt at trådstarter gør det udmærket og ser gerne flere anmeldelser fra hans hånd. Navnet Vilie Dixon kunne godt antyde at Dansk ikke er hans modersmål, eller?

Der har da været mange mindre forståelige skriverier skrevet af personer opvokset med/på dansk

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...