Hop til indhold
JenniferRomantica

Når man har bestilt rejse til norditalien...

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden:

Det bare typisk mit held.. Billetter til fodboldskamp, hotel og fly osv er købt og bestilt.. Og så udbryder en forbandet pandemi:lol:.. Det må være guddommelig indgribning der siger jeg skal lade være med at rejse nogensinde<_<.. 

Forhåbentlig får du det meste refunderet. Men helt ærligt, du må være byens mest tøsede tøs. Det hedder fodboldkamp! :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke, du bliver holdt skadesløs? Det er jo forårsaget af en anvisning fra Udenrigsministeriet. Jeg har set, at spørgsmålet fra karantæneramte, om de får løn under karantæne, besvares positivt, fordi situationen er påbudt af myndighederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 7 timer siden:

Forhåbentlig får du det meste refunderet. Men helt ærligt, du må være byens mest tøsede tøs. Det hedder fodboldkamp! :shock:

Altså nu har jeg aldrig haft noget imod at være en "tøs" :P.. Jeg har aldrig været særlig "butch" så det vist det eneste man kan kalde mig:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 27 minutter siden:

Mon ikke, du bliver holdt skadesløs? Det er jo forårsaget af en anvisning fra Udenrigsministeriet. Jeg har set, at spørgsmålet fra karantæneramte, om de får løn under karantæne, besvares positivt, fordi situationen er påbudt af myndighederne.

Men hvis man hverken har fagforening eller lignende så få man nok ikke løn under karantæne:lol:.. Det nu heller ikke lige det jeg tænker mest på.. Mere at jeg havde set frem til en ferie:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Men hvis man hverken har fagforening eller lignende så få man nok ikke løn under karantæne:lol:.. Det nu heller ikke lige det jeg tænker mest på.. Mere at jeg havde set frem til en ferie:P.. 

Du må nøjes med en frossen pizza og en cd med Dario Campeotto :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 57 minutter siden:

Du må nøjes med en frossen pizza og en cd med Dario Campeotto :P

Dario er heller ikke at kimse af-_-.. Mit lokale pizzaria hedder Napoli og hver gang jeg gå forbi det kan jeg ikke lade være med at synge "Her hvor napolitanerne bor":lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica
Når man er jyde springer man dele af sætninger over så fuldførte dem så alle er med (hahaha)..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...