Hop til indhold

Når man har bestilt rejse til norditalien...

Featured Replies

Skrevet

Det bare typisk mit held.. Billetter til fodboldskamp, hotel og fly osv er købt og bestilt.. Og så udbryder en forbandet pandemi:lol:.. Det må være guddommelig indgribning der siger jeg skal lade være med at rejse nogensinde<_<.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden:

Det bare typisk mit held.. Billetter til fodboldskamp, hotel og fly osv er købt og bestilt.. Og så udbryder en forbandet pandemi:lol:.. Det må være guddommelig indgribning der siger jeg skal lade være med at rejse nogensinde<_<.. 

Forhåbentlig får du det meste refunderet. Men helt ærligt, du må være byens mest tøsede tøs. Det hedder fodboldkamp! :shock:

Skrevet

Mon ikke, du bliver holdt skadesløs? Det er jo forårsaget af en anvisning fra Udenrigsministeriet. Jeg har set, at spørgsmålet fra karantæneramte, om de får løn under karantæne, besvares positivt, fordi situationen er påbudt af myndighederne.

Skrevet
  • Author
Styrvolt skrev, for 7 timer siden:

Forhåbentlig får du det meste refunderet. Men helt ærligt, du må være byens mest tøsede tøs. Det hedder fodboldkamp! :shock:

Altså nu har jeg aldrig haft noget imod at være en "tøs" :P.. Jeg har aldrig været særlig "butch" så det vist det eneste man kan kalde mig:lol:.. 

Skrevet
  • Author
Borende X skrev, for 27 minutter siden:

Mon ikke, du bliver holdt skadesløs? Det er jo forårsaget af en anvisning fra Udenrigsministeriet. Jeg har set, at spørgsmålet fra karantæneramte, om de får løn under karantæne, besvares positivt, fordi situationen er påbudt af myndighederne.

Men hvis man hverken har fagforening eller lignende så få man nok ikke løn under karantæne:lol:.. Det nu heller ikke lige det jeg tænker mest på.. Mere at jeg havde set frem til en ferie:P.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Men hvis man hverken har fagforening eller lignende så få man nok ikke løn under karantæne:lol:.. Det nu heller ikke lige det jeg tænker mest på.. Mere at jeg havde set frem til en ferie:P.. 

Du må nøjes med en frossen pizza og en cd med Dario Campeotto :P

Skrevet
  • Author
Visti-Vistisen skrev, for 57 minutter siden:

Du må nøjes med en frossen pizza og en cd med Dario Campeotto :P

Dario er heller ikke at kimse af-_-.. Mit lokale pizzaria hedder Napoli og hver gang jeg gå forbi det kan jeg ikke lade være med at synge "Her hvor napolitanerne bor":lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica
Når man er jyde springer man dele af sætninger over så fuldførte dem så alle er med (hahaha)..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.