Hop til indhold
Zieram

Lana - Hamborg

Recommended Posts

For efterhånden noget tid siden var jeg en tur forbi Lana i hamborg. Aftalen var klaret via telefon forhånd.

Jeg ankom til adressen og blev lukket ind af en af de andre piger på stedet. Fik at vide at Lana ville være ved mig om et par minutter.

Ganske rigtigt, efter et par minutter kom Lana og hentede mig ind på værelset. Vi fik ordnet det økonomiske, efter hun havde sikret sig at det var mig der havde skrevet og lavet en aftale. 

Jeg blev spurgt om jeg ville friske mig op inden vi gik igang. Det ville jeg naturligvis gerne. Jeg blev vist ud på badeværelset. Her blev jeg lidt skuffet. Det er ret lille, og der var kun en håndvask. altså ingen mulighed for bad.

Jeg vaskede mini-me og vendte tilbage til værelset. Lana kom ind kort tid efter. 

Vi fik mærket godt og grundigt på hinanden inden vi lagde os på sengen. Hun fik givet mig et godt og grundigt blæs, efterfulgt af god sex i de stillinger jeg gerne ville prøve. Hun er med på det meste, meget berøringsvenlig og i det hele taget tilstede i øjeblikket.

Hun er en virkelig flot moden dame, der nemt giver baghjul til de fleste "teenagere". 

Alt i alt var det en super god oplevelse og jeg kommer bestemt forbi igen når muligheden byder sig.

Billederne er naturligvis af hende, aktuelle og uden misvisende redigeringer.

Redigeret af Zieram
tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zieram skrev, for 8 timer siden:

Jeg blev vist ud på badeværelset. Her blev jeg lidt skuffet. Det er ret lille, og der var kun en håndvask. altså ingen mulighed for bad.

Forhåbentlig har pigerne mulighed for selv at tage ordentlig bad - ellers er det jo ligesom ikke et sted, jeg ville besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Forhåbentlig har pigerne mulighed for selv at tage ordentlig bad - ellers er det jo ligesom ikke et sted, jeg ville besøge.

Det virkede til at de havde et mere funktionelt badeværelse i den “private” del af lokaliteten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...