Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Det er faktisk ikke hygge

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

@Aros Jeg tror vi går lidt galt af hinanden, men pyt med det. Du må sove godt. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Teksten er Ukrainsk, og hun siger noget i retning af: “Jeg spørger for sidste gang, hvem spiste mine koteletter”

Katten: “Lad ham være, det var mig” 

Ja ha-ha.....det sjove gik nok tabt i oversættelsen, men nu ved vi da at hun ikke er gang med at føde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Altså for hrelvede. Dette er hygge forum. Jeg har aldrig villet udskamme nogen, men proportionerne de to imellem, samt  hele opstillingen, er altså sjov. 

Akkurat som et foto af en meget høj mand og meget lav kvinde ville være. 

Det er altså ikke nødvendigt altid at kigge efter nedladende eller fornærmende vinkler på alt, men det er jo ret meget oppe i tiden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 15 timer siden:

Der er mænd der er HELT VILDE med det. Og det er ikke værst for mig.... Jeg mener for kvinden når hun er nøgen, og manden har en god tunge. :mrgreen:

Der er sikkert nogle, som vil mene, at en kort tunge er at foretrække, thi så kommer både hagen og næsen i spil sammen med tungen til en gang trepunktsmassage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...