Hop til indhold
mhc42

Skolegade Hjørring

Recommended Posts

Jeg var forbi Skolegade i Hjørring i går for en gang massage, blev lukket ind at en Thai på ca 40 år, og vist ind i rummet. Aftalte så pris og ydelser med hende, body to body, med sex som afslutning.

1300 skifter hænder, og hun siger at hun sender den unge pige ind til mig. Efter at have smidt tøjet kommer den unge pige ind, ca 25 år og hun ser rimeligt godt ud, hun smider tøjet og begynder at give mig massage på ryggen.

Efter en god omgang på ryg og ben, vender jeg mig om, og hun begynder at give mig massage på arme, og brystkasse. Mens hun masserer min arm, kommer min hånd ned til hendes skød, og jeg begynder at kæle lidt for hendes fisse, det har hun ikke noget imod og hun begynder at lege med min pik. Efter lidt tid sådan ligger hun sig oven på mig i en 69ér, og hun bliver mere og mere våd, efter lidt tid begynder jeg at give hende finger nems jeg slikker hende, og jeg kan mærke på hende at nu er hun godt liderlig. Derefter sætter hun sig på mig og rider, det er godt og hun er dejligt stram. Da jeg nu kan mærke at det er ved at være tid til at skifte stilling, tager jeg hende bagfra, det er min favorit stilling og det varer ikke længe inden jeg kommer. Hun har dog ikke fået nok, og siger hun vil ha mere, efter at have sundet mig nogle sekunder knepper jeg videre i hende, men det varer ikke længe før jeg må give op da jeg er helt færdig.

Hun spørger så om jeg vil have mere massage, og jeg får 5 min massage mere på ryg og ben.

Jeg ser på uret da jeg tager tøj på, og der er gået 1 time, så man får da noget for pengene.

Den eneste ulempe er at der er meget lydt i rummene, og jeg kunne høre at den ældre thai havde en kunde inde ved siden af..

Stedet deler piger med Bispensgade, men i Skolegade synes jeg man får den bedste service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super sted der i Skolegade:)

Og kan helt sikkert anbefale deres ladyboy.. Hun giver den dejligste massage og det bedste og mest intense sex bagefter..

Hun ved præcis hvordan en pik skal behandles og har selv en dejlig en hehe..

600 inkl alt.. Så er man glad og tilfreds.. Det vil jeg skrive under på:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Skolegade i mandags og fik bestemt en god behandling.

En ung pige (26 år ifølge hende selv) skulle var min massør. Tog den obligatoriske time til 300 kr og så snart døren var lukket hviskede hun i øret - what do you want. B2B inkl. sex til kr. 1500, hvilket jeg ikke lige var rustet til økonomisk. Fysisk ville jeg gerne, sød tynd pige med fine former og et frækt blik i øjnene.

Det blev ved alm. massage på ryggen og da jeg vendte mig om kunne hun ikke undgå at se der var liv i banditten. Fik resten af massagen nøgen og med HJ som afslutning. For at peppe den helt op lagde hun sig ovenpå mig og gned sig kælent op ad mig og stønnede mig forsigtigt i øret - jeg var ved at sprænges. Således så gjort og jeg gav min ladning udover hendes arm. Derefter aftørring og hyggesnak.

Selvom hendes ur var "i stykker" så jeg stod på gaden efter 50 min. så var det en super oplevelse.

Gentagegelses fare? ØH JA!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...