Hop til indhold
Guest RunningMann

Hold jer væk fra Mila teqila

Recommended Posts

Guest RunningMann

Jeg har lige oplevet noget jeg aldrig har oplevet før.

Jeg skrev til Mila teqila imorges og spurgte om hun havde tid i dag, og det havde hun skrev hun.

Jeg spurgte om kl 11.00 passede hende, hun svarede hurtigt tilbage om jeg ku kl 10.00 i stedet, jeg skrev at det ku jeg ikke nå, da jeg lige skulle i bad og gøre mig ren og lækker.

Det var helt ok skrev hun med kys smiley og hun så frem til at se mig...Godt så 

jeg skrev så at jeg var der om ca 10-15 min da jeg stod på nørreport, hvori hun skrev, wait, what you name ...

Tænkte, hvad sker der lige, jeg skrev mit navn og at vi har en aftale kl 11.00, så skrev hun sorry, at jeg ikke var en af hendes faste kunder, så jeg ku ikke komme alligevel..

Meget mærkværdig opførsel syntes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info. "Hold jer væk" er måske en voldsom opfordring pba en enkelt kikset booking, som - uanset at det pisseirriterende - ikke ligefrem er opsigtsvækkende blandt selvstændige fra udlandet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tugwell skrev, for 2 minutter siden:

Hvordan blir man så fast kunde hos hende når man ikke må besøge hende som ny kunde? :wub:

Stil dig op i køen og håb på corona effekten får nogle af de faste til at melde fra :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann
Bebop skrev, for 9 minutter siden:

Tak for info. "Hold jer væk" er måske en voldsom opfordring pba en enkelt kikset booking, som - uanset at det pisseirriterende - ikke ligefrem er opsigtsvækkende blandt selvstændige fra udlandet.

en enkelt kikkset booking, vi har haft sms kontakt lige op til og så skriver hun 5 min før jeg ankommer, sorry, du er ikke fast kunde, vidste ikke om hun to pis på mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann
tugwell skrev, for 7 minutter siden:

Hvordan blir man så fast kunde hos hende når man ikke må besøge hende som ny kunde? :wub:

godt spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
RunningMann skrev, 1 time siden:

en enkelt kikkset booking, vi har haft sms kontakt lige op til og så skriver hun 5 min før jeg ankommer, sorry, du er ikke fast kunde, vidste ikke om hun to pis på mig...

Ja, men vi taler stadig om én kikset booking, ikke? Jeg anerkender hele din beretning. Men som jeg læser det, er der tale om to tidspunkter i kommunikerer: Da du booker og da du er tæt på lokaliteten. At der sker et kiks derimellem er ikke uhørt - det er min pointe. Du er den første der skriver om det med den pågældende GP og derfor synes jeg din opfordring er overdrevet. Men det er godt at være obs på at det kan ske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Can’t he write what he wants to write? It is his opinion he is sharing. He is not sharing what you thinks you want to hear 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 59 minutter siden:

overdrevet

Helt enig. Det er jo ikke en enmeldelse det her. Der har været nogle kommunikationsproblemer. Men anmelder har slet ikke besøgt damen. Moderator bør fjerne "anmeldelsen".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann
Helt Reel skrev, for 11 minutter siden:

Helt enig. Det er jo ikke en enmeldelse det her. Der har været nogle kommunikationsproblemer. Men anmelder har slet ikke besøgt damen. Moderator bør fjerne "anmeldelsen".

Hvad snakker du om ?????

Den her skal skrives under anmeldelser, der står mange lign episider fra andre med lign oplevelser fra piger som brænder dem af el slet ikke svarer ! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann
Bebop skrev, 1 time siden:

Ja, men vi taler stadig om én kikset booking, ikke? Jeg anerkender hele din beretning. Men som jeg læser det, er der tale om to tidspunkter i kommunikerer: Da du booker og da du er tæt på lokaliteten. At der sker et kiks derimellem er ikke uhørt - det er min pointe. Du er den første der skriver om det med den pågældende GP og derfor synes jeg din opfordring er overdrevet. Men det er godt at være obs på at det kan ske.

Det er ikke tale om et kiks, fatter du ikke det ? 

Lad os sige vi 2 har en aftale og vi sms er undervejs at du er på vej og jeg skriver at jeg glæder mig til du kommer, når du så er 5 min fra min hoveddør, skifter jeg mening og siger at du ikke er velkommen alligevel, da du ikke en min faste ven.. Hun havde skrevet 3 sms undervejs med hjerter og kys smiley og hun glædede til jeg kom, det er sku da besynderligt den opførsel syntes jeg !

Del dette indlæg


Link til indlæg
RunningMann skrev, for 20 minutter siden:

brænder

Hun har sikkert forvekslet dig med en anden. Prøv at overvej hvor mange SMS hun nok svarer på. Tror ikke meget på at hun har leget med dig. Det er lidt kommunikationsproblemer, intet andet...

Redigeret af Helt Reel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann
Helt Reel skrev, for 1 minut siden:

Hun har sikkert forvekslet dig med en anden. Prøv at overvej hvor mange SMS hun nok svarer på. Tror ikke meget på at hun har legit med dig. Det er lidt kommunikationsproblemer, intet andet...

Tror det er begrænset hvor mange hun skriver med søndag morgen kl 9 .00 i disse Corona tider samt hvor de fleste er hjemme hos konen.

Nevermind, ville blot advare om det så andre ikke spilder deres tid på det ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...