2cool 215 Skrevet 8. Marts, 2020 Vi har stort set alle bemærket de mange spamindlæg som jævnligt dukker op. Og så skynder vi os at rapportere det. Men hvad med de mange reklamer som pryder forsiden af EG og annoncelight? Dukker de op fordi de har hørt at EG er så seriøst et sted eller mon det er fordi de tænker; Vi skal ikke betale det mindste for at ligge vores lort på trappen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 8. Marts, 2020 Mon ikke de betaler for det? Jeg ved ikke om EG og AL kan leve af sexsælgernes annoncer udelukkende. Reklamer på sites er i hvert fald normalt noget der betales for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 8. Marts, 2020 Loser skrev, for 24 minutter siden: Mon ikke de betaler for det? Jeg ved ikke om EG og AL kan leve af sexsælgernes annoncer udelukkende. Reklamer på sites er i hvert fald normalt noget der betales for. De reklamer du ser på forsiden Swipe Affairs, dem som leder dig hen på en side hvor de suger dine penge ud af lommen og du intet får noget for, de betaler sikkert en stor summer for det. Måske nok til at få serveren til at køre. Men de spam indlæg som dukker op jævnligt, dem har du sikkert set, så sent som i dag dukkede der igen et spamindlæg op fra en Marianne Cigar Tøsen, de er de reklamer jeg tænker på om hvorfor de gør det. Hvorfor tror de at vi dansker falder for deres fupnr og hvorfor tror de kan smide deres lort her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 8. Marts, 2020 Spam indlæg er vel det samme som når de sender Nigeria breve ud. Bare der er een ud af 1000 der hopper på den, så er de glade. Jeg anmelder dem hver gang jeg ser dem. Men nu var dit første indlæg jo rettet mod reklamerne på EG og AL. De reklamer kan vi jo svært gøre noget ved, tænker jeg, altså andet end at lade være med at trykke på dem, og hvis vi gør, så lade være med at betale for deres 'service'. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 8. Marts, 2020 Hvis noget er gratis, er det dig der er produktet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg