Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Rose i sidst uge for første gang og det bliver ikke den sidste.

Lavede en aftale med hende på SMS, der var hurtigt svar og vi kunne mødes efter 2 timer.

Jeg bor i Horsens, satte mig i blien og kørte mod Århus til den oplyste adresse, som er en kælderlejlighed tæt på ringgaden med parkering lige ved døren.

Ringede på døren til den aftalte tid og Rose åbnede med et smil og kram. Det var mørkt, men efter at vi kom ind i arbejdsværelset, kunne jeg se at det var den samme pige at jeg stod overfor som på hendes billeder på nettet.

De aftalte penge skiftede hænder og jeg fik tilbudt et bad. Rose havde lige været i bad og skiftede til det undertøj som jeg ønskede.

Efter mit bad, var det op på sengen også startede Rose hendes show. Fransk til mig, skiftet til en 69´er, lidt mere fransk til mig, på med kondomet og hun satte sig oven på og red mig alt imens at hun stønnede, i want more, i want more. Skønt at se hvordan en fræk pige med flotte silli bryster og tatoos virkelig lever sig ind i rollen som elskerinde og giver den hele armen i sengen.

Vi skiftede til forskellige stillinger, ind til at jeg måtte overgive mig og sprøjte min ladning ud over hendes bryster.

De 30 min var gået og jeg havde fået fuld valuta for mine penge.

Rose fortalte at hun rejser til Thailand i april måned, så jeg må se om der snart er penge på kontoen igen til et besøg hos hende.

Gutter, pas godt på hende, hun er virkelig en ener i sit fag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er svært at sætte alder på pigerne fra Thailand, dette gælder også Rose. Jeg er selv en ung fyr sidst i tyverne og tænkte ikke over om hun var 30 eller 40 år.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

OKAY SÅ!

Den her tråd er kun til dem der er under 52 år.

Kan vi bare ændre titlen som hendes annce

"N Old Man over 52"

Og dem der er fyldt 52 og en dag må godt komme væk herfra.

:) :) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 12 timer siden:

Hun er stort set umulig at få kontakt med. Ingen svar overhovedet. Dårlig stil !

Jeg har ingen problem haft med og få kontakt, både på opkald og sms 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver godt nok stort set aldrig herinde, men nu må jeg dog lige komme med at par bemærkninger:

Jeg besøgte hende i forrige uge, og det gik let, men her kommer så første advarsel: Hun skriver også til en efter man er kommet hjem...lige lovlig overdrevet i min bog.

Dernæst skal man vide, at hun dyrker usikker sex. Hun vred sig rundt på mig, og på et tidspunkt hørte jeg godt, at hun hviskede noget om et kondom. Øjeblikket efter var hendes pussyslide noget mere end det...indtil jeg fik stoppet løjerne. Altså - for fanden da - jeg dyrker ikke usikker sex med en som hende.

Men ellers er hun da meget god.

Mvh

Lang

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Ksm skrev, for 27 minutter siden:

Hun er fantastisk og skide sød og mega fræk

lang skrev, for 18 timer siden:

Dernæst skal man vide, at hun dyrker usikker sex. Hun vred sig rundt på mig, og på et tidspunkt hørte jeg godt, at hun hviskede noget om et kondom. Øjeblikket efter var hendes pussyslide noget mere end det.

 Tilsyneladende en spændende pige at besøge :)

Håber da ikke hun er lige så desperat, at besøge, som hendes massive annoncering med to annoncer, aktiveret flere gange om dagen antyder. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 24 minutter siden:

bor hun tæt på centrum af århus

Ja, ca 20 min gang fra domkirken, i nærheden af Vesterbo Torv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 46 minutter siden:

bor hun tæt på centrum af århus

På silkeborgvej ca mellem thansen og ringgade krydset.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...