Hop til indhold
thakid

Nogen besøgt Atmos/Harmony fornyelig?

Recommended Posts

Hej,

havde egentlig planlagt at besøge disse 2 klubber næste weekend? Men er ret usikker på hvorvidt klubberne er ramt af corona nyhederne, service osv, jeg er halv asiat :/ 

eller om det er normalt afslappende som det plejer. Jeg er klar over der kun er 1 tilfælde siden januar som har fået konstateret corona i Hamborg. Disse klubber er dog lidt udenfor. 

Jeg er heller ikke bange for corona eller al den hype, men mest og blive sat i karantæne.:/

øverste hoved siger bliv hjemme, nederste hoved siger Afsteeed du har fortjent det. LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
thakid skrev, for 6 timer siden:

Update: har taget en spiller for tænke med det rigtige hoved, har besluttet og blive hjemme lol

Jae, nu har du vel husket at gemme pengene, som du ellers ville have brugt på det. Det kan godt blive til mange penge :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, den 12.3.2020 at 13:27:

Jae, nu har du vel husket at gemme pengene, som du ellers ville have brugt på det. Det kan godt blive til mange penge :P

Ja, de rige har mange glæder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Jae, jeg vil ikke ligefrem klage - når man er i VVS branchen (grossistleddet) så har det givet gode penge i en del år.

Folk er vilde med at købe alt lige fra Balofix ventiler, radiatorer, toiletter, håndvaskeamaturer og nu fand'me også varmepumper. Det sidste nye er hygeijnevenlige produkter som berøngsfrie vandhaner og afspritningsholdere til opsætning alle mulige steder

Når jeg engang i nær fremtid tager en ferie i Pattaya, bliver det på luxushotel som Intimate hotel, eller Royal Wing Suite

 

 

 

 

 

Redigeret af Gaffer
@

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 9 timer siden:

Folk er vilde med at købe alt lige fra Balofix ventiler, radiatorer, toiletter, håndvaskeamaturer og nu fand'me også varmepumper. Det sidste nye er hygeijnevenlige produkter som berøngsfrie vandhaner og afspritningsholdere til opsætning alle mulige steder

Du må til at gøre noget mere reklame for Bum Guns, så folk slipper for at hamstre toiletruller, når der kommer en epedemi med Durchfall ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

mmjae...men det kræver lunket vand fremme ved toilettet og det kan i næsten alle tilfælde kun lade sig gøre at få koldt vand i DK. Det ikke så rart at blive skyllet på kuglerne og lige bag ved med sådan en blomsterbruser

Så tror jeg mere på et nyt afkalkningsprodukt til blandingsbatterier - det er en slags gel som pensles på og skylles af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, den 20.4.2020 at 16:08:

det kan i næsten alle tilfælde kun lade sig gøre at få koldt vand i DK.

What - jeg har da Damixa blandingsbatteri lige ved toilettet, så jeg nemt kan styre både tryk og temperatur - men ellers er koldt vand udmærket - i Thailand er det et problem at få rigtig koldt vand til at skylle kuglerne og nedkøle organet, så den hurtigere kan blive stiv igen.

Gaffer skrev, den 20.4.2020 at 16:08:

Det ikke så rart at blive skyllet på kuglerne og lige bag ved med sådan en blomsterbruser

Jeg synes det er dejligt - det kan dog være svært at finde en bruser med turbo eller en der kun har nogle få stråler, så man kan få ordentlidt tryk på til at massere røvhullet - derfor bruger jeg at stoppe nogle af hullerne - enten vha. silikone eller ved at isætte en flad gummiring til at afdække de yderste.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
Jernsvinet skrev, for 14 timer siden:

What - jeg har da Damixa blandingsbatteri lige ved toilettet, så jeg nemt kan styre både tryk og temperatur - men ellers er koldt vand udmærket - i Thailand er det et problem at få rigtig koldt vand til at skylle kuglerne og nedkøle organet, så den hurtigere kan blive stiv igen.

Damixa blandingsbatteri - det kommer an på om det er et håndvaske armatur eller et brusebatteri. Er det til håndvask er det for bøvlet, at skifte filteret ud med en slange til bumgunnen. Er det der imod et brusebatteri kunne man godt forstille sig en form for lynkobling, så man hurtigt kunne skifte brusehovedet ud med en bumgun, men det kræver at tingene er inden for rækkevidde, ellers bliver det noget underligt fedtværk, når man skal flytte bæ'numsen fra kummen for at betjene...

Damixa er jo dansk med stor D og oprindeligt lavet af virksomheden Smith & Co. i Odense, hvis historie går helt tilbage til 1932. Her startede virksomheden med at lave reservedele til motorcykler. Det er i dag inernationalt anerkendt dansk armaturdesign i verdensklasse og kendt for innovation, design og kvalitet i topklasse.

Jernsvinet skrev, for 15 timer siden:

Jeg synes det er dejligt - det kan dog være svært at finde en bruser med turbo eller en der kun har nogle få stråler, så man kan få ordentlidt tryk på til at massere røvhullet - derfor bruger jeg at stoppe nogle af hullerne - enten vha. silikone eller ved at isætte en flad gummiring til at afdække de yderste.

hmm...pas nu på du ikke skader O-ringen i ventilen, med de skarpe små stråler. Du ved godt man i metalindustrien bruger vandstråler til at skære i stålplader :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 5 timer siden:

Damixa blandingsbatteri - det kommer an på om det er et håndvaske armatur eller et brusebatteri. Er det til håndvask er det for bøvlet, at skifte filteret ud med en slange til bumgunnen. Er det der imod et brusebatteri kunne man godt forstille sig en form for lynkobling, så man hurtigt kunne skifte brusehovedet ud med en bumgun, men det kræver at tingene er inden for rækkevidde, ellers bliver det noget underligt fedtværk, når man skal flytte bæ'numsen fra kummen for at betjene...

Nu bruger jeg i DK ikke en bumgun, men et almindeligt brusehoved med kun 3 indstillinger: 1 - lukket (kan og bør udelades,) 2 - alm. stråler (kan for min skyld også udelades) 3. får hårde stråler, der kan give et godt tryk.  Det almindelige brusehoved synes jeg er nemmere at håndtere mens man sidder ned og når man kan styre tryk og temperatur vha. blandingsbatteriet, kan man stort set få det som man vil have det. Bruseren har så en lang slange, så man også kan bruge den til alm. brusebad, men det er lidt en nødløsning - på sigt skal skal jeg have lavet 2 selvstændige brusekabiner - men den bliver jo vasket hele tiden, så der er ikke noget problem i at bruge den til det hele.

Brusehoveder med mange forskellige indstillinger vil jeg ikke anbefale, da de ofte er utætte allerede når man pakker dem ud - eller de bliver det ret hurtigt, da det med mange indstillinger bare er et billigt salgstrick - derimod skal man gå efter et med max 3 indstillinger - og helst med indbygget turbo, så man rigtig kan blive masseret de rigtige steder og mange kvinder elsker sådanne brusere - koster godt nok lidt ekstra i vandforbrug - så hvor turboen skulle spare på vandet - giver det faktisk bagslaw  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...