Hobbers2860 5 Skrevet 7. Marts, 2020 Kan se der er div dating sider med transer, og der er massagesteder,.... men er der ikke nogle klubber, barer, andre mødesteder. I Storkøbenhavn og Sjælland? Har været forbi ThaiCorner en gang men måske jeg ramte en dårlig aften ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Interlock Skrevet 7. Marts, 2020 Måske xxdark i København er stedet du skal besøge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobbers2860 5 Skrevet 8. Marts, 2020 Takker, vil checke det ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 8. Marts, 2020 Er det for at møde en du kan date ? Eller for at møde en du kan betale for sex ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobbers2860 5 Skrevet 8. Marts, 2020 Trinetease skrev, for 1 time siden: Er det for at møde en du kan date ? Eller for at møde en du kan betale for sex ? Ja, nok lidt af begge dele. Syntes det kunne være dejligt med at date og det ikke bare er sex en times tid. Betaling for sex kan jeg godt finde, men har du nogle steder du kan anbefale hvor man mødes, tænker bar/klub/? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 8. Marts, 2020 Gaycopenhagen er mit bedste bud. Det er decideret homo, og transmiljøet som kommer derinde. Men du skal nok ikke tilbyde cash for sex :-). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobbers2860 5 Skrevet 8. Marts, 2020 Trinetease skrev, for 2 minutter siden: Gaycopenhagen er mit bedste bud. Det er decideret homo, og transmiljøet som kommer derinde. Men du skal nok ikke tilbyde cash for sex :-). Takker jeg vil se herpå. Og nej, jeg er forsigtig så tak for tip Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg