Borende X 25049 Skrevet 7. Marts, 2020 (edited) https://www.bt.dk/debat/blondinder-er-faktisk-klogere Redigeret 7. Marts, 2020 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 7. Marts, 2020 Ja, og de forstår til fulde at spille deres kort rigtigt. Hende her ville jeg til en hver tid tage med i håbet om en konversation på intellektuelt niveau. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 7. Marts, 2020 Onslow skrev, for 1 minut siden: Ja, og de forstår til fulde at spille deres kort rigtigt. Hende her ville jeg til en hver tid tage med i håbet om en konversation på intellektuelt niveau. Og selv om konversationen mod forventning ikke helt nåede niveauet, havde du nok været henrykt alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catarina Skrevet 7. Marts, 2020 Haha! Så behøver jeg vist alligevel ikke den akademikeruddannelse for at bevise at jeg har noget mellem ørerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 600 Skrevet 7. Marts, 2020 Onslow skrev, 1 time siden: Ja, og de forstår til fulde at spille deres kort rigtigt. Hende her ville jeg til en hver tid tage med i håbet om en konversation på intellektuelt niveau. Det duer ikke; når pigen er fra Moldova. Du er jo modstander af ´indvandring´, så det er nok snarere dig der skal besøge hende i Moldova; husk klatregrej, idet der jo er store bjerge, som du kan se i baggrunden ….. go´ aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 8. Marts, 2020 Høvdingen skrev, for 2 timer siden: Det duer ikke; når pigen er fra Moldova. Du er jo modstander af ´indvandring´, så det er nok snarere dig der skal besøge hende i Moldova; husk klatregrej, idet der jo er store bjerge, som du kan se i baggrunden ….. go´ aften Om hun så havde været fra Mars, ville jeg være bedøvende ligeglad! Og nej, som du kan se af den blå tekst under mine indlæg, er jeg ikke imod indvandring generelt! Også god aften/nat til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 600 Skrevet 8. Marts, 2020 Onslow skrev, for 45 minutter siden: fra Mars måske har den blonde pige et dejligt venusbjerg;;;;; Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg