Hop til indhold

Blondiner alligevel bare bedre?

Featured Replies

Skrevet

Ja, og de forstår til fulde at spille deres kort rigtigt.

blaffer.thumb.jpg.7eeb10350032ca6de1ab43c2eab32809.jpg

Hende her ville jeg til en hver tid tage med i håbet om en konversation på intellektuelt niveau. :) 

Skrevet
  • Author
Onslow skrev, for 1 minut siden:

Hende her ville jeg til en hver tid tage med i håbet om en konversation på intellektuelt niveau. :) 

Og selv om konversationen mod forventning ikke helt nåede niveauet, havde du nok været henrykt alligevel :P

Skrevet

Haha! Så behøver jeg vist alligevel ikke den akademikeruddannelse for at bevise at jeg har noget mellem ørerne :P:lol:

Skrevet
Onslow skrev, 1 time siden:

Det duer ikke; når pigen er fra Moldova. Du er jo modstander af ´indvandring´, så det er nok snarere dig der skal besøge hende i Moldova; husk klatregrej, idet der jo er store bjerge, som du kan se i baggrunden ….. go´ aften

Skrevet
Høvdingen skrev, for 2 timer siden:

Det duer ikke; når pigen er fra Moldova. Du er jo modstander af ´indvandring´, så det er nok snarere dig der skal besøge hende i Moldova; husk klatregrej, idet der jo er store bjerge, som du kan se i baggrunden ….. go´ aften

Om hun så havde været fra Mars, ville jeg være bedøvende ligeglad!

Og nej, som du kan se af den blå tekst under mine indlæg, er jeg ikke imod indvandring generelt!

Også god aften/nat til dig. :) 

Skrevet
Onslow skrev, for 45 minutter siden:

fra Mars

måske har den blonde pige et dejligt venusbjerg;;;;;

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.