Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg burde jo egentlig ikke. Anmelde Filippa igen. Som de fleste af jer er bekendt med, så har jeg været der før. Mange gange. Både i Gentofte, men især på Frederiksberg.  Og det kan trække reaktioner fra brødrene a la kærlighedserklæring, forelskelse eller blot gentagelse på gentagelse. 

Men jeg føler det alligevel bedst at komme med endnu en anmeldelse. Egentlig ikke fordi, der er meget nyt, men der er jo alligevel gået et par måneder, og der kan være kommet et par brødre mere til i dette forum. 

Og så er Filippa bare så afsindig dejlig. Jeg prøver med et par lovprisninger. Jeg lover at gøre det kort:

1) Filippa er gudesmuk. Det dejligste lange blonde hår og det smukkeste ansigt -  vel kun udfordret af Lizbeth og IssaBellova blandt alle GP’ere. Hendes bryster er ikke store, men også det har sin charme. Men ikke et valg for de af jer, der kun tænder på de store voluminøse bryster

2) Filippa er bare så sød og rar. So fucking likeable:wub:

3) Samtidig er hun ikke tabt bag en vogn og taler med om det meste. Så udadvendt og snaksagelig:)

4) Filippa er dansk. Er alligevel lidt nemmere “at the end of the day”  

5) Filippa leverer den bedste sex overhovedet. Hun leverer bare varen, elsker det selv  - ingen fake her. Filippa er et naturtalent:)

6) Lejligheden er en skøn, stor, anonym herskabslejlighed på Frederiksberg. Fint soveværelse og gode badefaciliteter  

Og det bedste: Det bliver bedre gang på gang. Jeg glædede mig som vanvid og var i den syvende himmel både undervejs og bagefter. Fantastisk måde at gå på week-end på. 

Hun er her hele  tiden. Så ingen opfordring til at skynde sig. Men blot til at møde denne danske gudinde af den ypperligste kvalitet, som uomtvisteligt befinder sig i den 9. engleorden efter @cobham‘s skala. 

Miller’s 

 

Redigeret af Miller's Crossing

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 5 minutter siden:

Jeg burde jo egentlig ikke. Anmelde Filippa igen. Som de fleste af jer er bekendt med, så har jeg været der før. Mange gange. Både i Gentofte, men især på Frederiksberg.  Og det kan trække reaktioner fra brødrene a la kærlighedserklæring, forelskelse eller blot gentagelse på gentagelse. 

Men jeg føler det alligevel bedst at komme med endnu en anmeldelse. Egentlig ikke fordi, der er meget nyt, men der er jo alligevel gået et par måneder, og der kan være kommet et par brødre mere til i dette forum. 

Og så er Filippa bare så afsindig dejlig. Jeg prøver med et par lovprisninger. Jeg lover at gøre det kort:

1) Filippa er gudesmuk. Det dejligste lange blonde hår og det smukkeste ansigt -  vel kun udfordret af Lizbeth og IssaBellova blandt alle GP’ere. Hendes bryster er ikke store, men også det har sin charme. Men ikke et valg for de af jer, der kun tænder på de store voluminøse bryster

2) Filippa er bare så sød og rar. So fucking likeable:wub:

3) Samtidig er hun ikke tabt bag en vogn og taler med om det meste. Så udadvendt og snaksagelig:)

4) Filippa er dansk. Er alligevel lidt nemmere “at the end of the day”  

5) Filippa leverer den bedste sex overhovedet. Hun leverer bare var, elsker det selv  - ingen fake her. Filippa er et naturtalent:)

6) Lejligheden er en skøn, stor, anonym herskabslejlighed på Frederiksberg. Fint soveværelse og gode badefaciliteter  

Og det bedste: Det bliver bedre gang på gang. Jeg glædede mig som vanvid og var i den syvende himmel både undervejs og bagefter. Fantastisk måde at gå på week-end på. 

Hun er her hele  tiden. Så ingen opfordring til at skynde sig. Men blot til at møde denne danske gudinde af den ypperste kvalitet, som uomtvisteligt befinder sig i den 9. engleorden efter @cobham‘s skala. 

Miller’s 

 

Super. Er det ikke Anastacia som har fået nyt kunstnernavn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann
Miller's Crossing skrev, for 8 timer siden:

Jeg burde jo egentlig ikke. Anmelde Filippa igen. Som de fleste af jer er bekendt med, så har jeg været der før. Mange gange. Både i Gentofte, men især på Frederiksberg.  Og det kan trække reaktioner fra brødrene a la kærlighedserklæring, forelskelse eller blot gentagelse på gentagelse. 

Men jeg føler det alligevel bedst at komme med endnu en anmeldelse. Egentlig ikke fordi, der er meget nyt, men der er jo alligevel gået et par måneder, og der kan være kommet et par brødre mere til i dette forum. 

Og så er Filippa bare så afsindig dejlig. Jeg prøver med et par lovprisninger. Jeg lover at gøre det kort:

1) Filippa er gudesmuk. Det dejligste lange blonde hår og det smukkeste ansigt -  vel kun udfordret af Lizbeth og IssaBellova blandt alle GP’ere. Hendes bryster er ikke store, men også det har sin charme. Men ikke et valg for de af jer, der kun tænder på de store voluminøse bryster

2) Filippa er bare så sød og rar. So fucking likeable:wub:

3) Samtidig er hun ikke tabt bag en vogn og taler med om det meste. Så udadvendt og snaksagelig:)

4) Filippa er dansk. Er alligevel lidt nemmere “at the end of the day”  

5) Filippa leverer den bedste sex overhovedet. Hun leverer bare varen, elsker det selv  - ingen fake her. Filippa er et naturtalent:)

6) Lejligheden er en skøn, stor, anonym herskabslejlighed på Frederiksberg. Fint soveværelse og gode badefaciliteter  

Og det bedste: Det bliver bedre gang på gang. Jeg glædede mig som vanvid og var i den syvende himmel både undervejs og bagefter. Fantastisk måde at gå på week-end på. 

Hun er her hele  tiden. Så ingen opfordring til at skynde sig. Men blot til at møde denne danske gudinde af den ypperligste kvalitet, som uomtvisteligt befinder sig i den 9. engleorden efter @cobham‘s skala. 

Miller’s 

 

hvor ca på frb ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Hun er vist snart ikke til at komme udenom. B)

Lige en anden bemærkning, hvorfor skal selv erfarne brugere absolut citere hele indlægget, blot for et enkelt spørgsmål? Brug nu bare en enkelt linje, hvis der skal citeres.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 2 timer siden:

Brug nu bare en enkelt linje, hvis der skal citeres.

Noteret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...