Torben Olsen 2 Skrevet 7. Marts, 2020 Hej alle sammen , jeg var på besøg hos Amanda i Fredeicia i dag . Hun er en meget pæn pige men så er alt også sagt . Jeg betalte for en halv time . som der står i hendes profil er der tunge kys men det var der ikke noget af , der var ingen kælen , ingen tid til at kigge hinanden i øjenen , det var bare en maskine , hun fik mig dog til at komme til sidst . Det ville være bedre med hånden …. Så pas på , hun har bruger navn CocaCola 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 7. Marts, 2020 Torben Olsen skrev, for 15 minutter siden: Hej alle sammen , jeg var på besøg hos Amanda i Fredeicia i dag . Hun er en meget pæn pige men så er alt også sagt . Jeg betalte for en halv time . som der står i hendes profil er der tunge kys men det var der ikke noget af , der var ingen kælen , ingen tid til at kigge hinanden i øjenen , det var bare en maskine , hun fik mig dog til at komme til sidst . Det ville være bedre med hånden …. Så pas på , hun har bruger navn CocaCola Link til profil TAK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1117 Skrevet 7. Marts, 2020 Torben Olsen skrev, for 42 minutter siden: Hej alle sammen , jeg var på besøg hos Amanda i Fredeicia i dag . Hun er en meget pæn pige men så er alt også sagt . Jeg betalte for en halv time . som der står i hendes profil er der tunge kys men det var der ikke noget af , der var ingen kælen , ingen tid til at kigge hinanden i øjenen , det var bare en maskine , hun fik mig dog til at komme til sidst . Det ville være bedre med hånden …. Så pas på , hun har bruger navn CocaCola Tak for anmeldelsen. Går ud fra, at det er hende her: https://annoncelight.dk/showad/263397 Hvis du sætter link i anmeldelsen, og skriver pigens navn og by-navnet i overskriften, bliver din anmeldelse nemmere at finde og drage nytte af. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3431 Skrevet 7. Marts, 2020 Pinkman skrev, for 12 minutter siden: Tak for anmeldelsen. Går ud fra, at det er hende her: https://annoncelight.dk/showad/263397 Hvis du sætter link i anmeldelsen, og skriver pigens navn og by-navnet i overskriften, bliver din anmeldelse nemmere at finde og drage nytte af. nu må du ikke forlange det umulige af folk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg