Hop til indhold

Løbetid

Featured Replies

Skrevet

Første  rigtige  forårsdag  i  år, kan  mærke  varmen  fra  solen. Bliver  både  ekstra  glad  indeni  og  kan  mærke  lysten  til  noget  frækt  og  liderligt  bliver  forstærket. 

Det dejlige  lyse  lune  vejr  har  det  samme  indvirkning  på  jer? 

Skrevet

I den grad. Kan ikke mærke lysten på samme måde, når det er vådt og overskyet. Men jeg har også let til vinterdepressioner.

Skrevet

Ja, og især da det nu er dig der ligger denne tråd op..............

men du har da ret, man bliver mere glad i låget og energien bliver meget større , når man kan se solen...........

Skrevet
aktivnydende skrev, for 7 minutter siden:

Ja, og især da det nu er dig der ligger denne tråd op..............

men du har da ret, man bliver mere glad i låget og energien bliver meget større , når man kan se solen...........

Når solen  skinner  er  der  ikke  længere behov  for  stearinlys  :-)

Skrevet

Foråret er helt klart min favorit årstid, man mærker den første varme og dagene bliver længere:)

Men har lyst året rundt, uanset årstid:x

Skrevet

De er indkøbt og venter bare på lejligheden............og mit bur er ligeså under vejs............så du skal ikke vide dig for sikker........SF

Skrevet

Får mere lyst til golf end sex,fantastisk vejr idag at spille i.

Skrevet
aktivnydende skrev, for 1 minut siden:

De er indkøbt og venter bare på lejligheden............og mit bur er ligeså under vejs............så du skal ikke vide dig for sikker........SF

Der  er  gode  chancer  for at  du  tiltrækker en  villig  tøs, spørgsmålet er  om  du  kan  holde  styr  på  tøsen.  

Skrevet
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Der  er  gode  chancer  for at  du  tiltrækker en  villig  tøs, spørgsmålet er  om  du  kan  holde  styr  på  tøsen.  

jeg tror næste gang er jeg mere forberedt og har de fornødne midler.................ellers må vi jo suge lidt på vorterne.................

Skrevet

Nu när solen skiner och det blir mer ljus både ute och inne...   ser jag plötsligt all städning som måste göras inne i huset....  fönsterputsning i två våningar...  vårpynt i trädgården låter sig inte vänta...    bilen ser förskräcklig ut och måste få sommarhjul på...

Väninnan?   Hon är på ferie i Florens, så hur jag än vänder på saken så dröjer det ett par veckor innan det blir hyggetid, så det är lika bra att börja med fönsterputsen...

Skrevet
norisk skrev, for 20 minutter siden:

Får mere lyst til golf end sex,fantastisk vejr idag at spille i.

Det  er  sjovt  hvordan  vi  hver  især  er  indrettet.  Men  smukt  vejr  at  opholde  sig  ude  i. 

Skrevet

Åh hvor havde jeg dog lyst til at gå en tur i dag, men måtte nøjes med en køretur i brugsen efter kaffe, idet kunderne skulle passes. Jeg har haft et massivt rykind af GFEoplevelser  hele weekenden så JO der er forår i luften, og hormoner, romantik og testosteron  fylder nu :wub:

Whats not to like <3

Skrevet

Yeah skønt med flere lyse timer! Nu skal jeg bare finde den rigtige kvinde!

Skrevet

Jeg er nok mere efterårstypen, der er til at krybe ind i en hule sammen med den udvalgte i ly for kulden og mørket og bare være mig og hende. Sidste november gik i hvert fald lidt amok. Som jeg nu også nævnte i en anden tråd kommer der dog måske en del chancer for frække dage (uden famillieforpligtelser) her i foråret, så forhåbentligt når jeg også at få en snert af forårsfornemmelserne.

Skrevet
Lauersen skrev, for 13 minutter siden:

Jeg er nok mere efterårstypen, der er til at krybe ind i en hule sammen med den udvalgte i ly for kulden og mørket og bare være mig og hende. Sidste november gik i hvert fald lidt amok. Som jeg nu også nævnte i en anden tråd kommer der dog måske en del chancer for frække dage (uden famillieforpligtelser) her i foråret, så forhåbentligt når jeg også at få en snert af forårsfornemmelserne.

Hver årstid  sin  charme  - men  foråret  med  lysere  dage  og  lunere  vejr  og  alt  pipler frem giver  mig  ekstra  våde  trusser.  

Skrevet

Tankerne får da et pust opad omkring de dejlige kvinder, når @Nemtøs lige minder om forår:P

Jeg må dog nøjes med at tænke på foråret de næste par uger og nyde alt det der spirer frem:)

God forårsdag

Skrevet

@Nemtøs Er det sådan du har det :)

forår.jpg

Redigeret af mature man

Skrevet
mature man skrev, for 1 minut siden:

forår.pdfUnavailable

Forår  og  utilgængelig  ??? Jeps  noget  i den  retning  ;-) :-)

Skrevet
Nemtøs skrev, Lige nu:

Forår  og  utilgængelig  ??? Jeps  noget  i den  retning  ;-) :-)

Glemte at hjemmesiden har problemer med pdf'er – den er skiftet nu ;)

Skrevet
mature man skrev, for 32 minutter siden:

forår.jpg

Lige  netop  sådan  - en  skønno  fornemmelse  i  krop  og  sind 

• 1 year later...
Skrevet

Selvom der ikke  er meget forår over dagen i dag,  ændrer det  ikke  på  at  kådheden vokser  blandt  dyr  og  mennesker.  Det  må  være  årstiden  der  presser  sig  på 

Skrevet
Nemtøs skrev, for 31 minutter siden:

Selvom der ikke  er meget forår over dagen i dag,  ændrer det  ikke  på  at  kådheden vokser  blandt  dyr  og  mennesker.  Det  må  være  årstiden  der  presser  sig  på 

Ved ikke om det er årstiden eller bare dig @Nemtøs, men kådheden er der :)

Skrevet
Nemtøs skrev, for 39 minutter siden:

jeg tror nu du er i løbetid hele året knus

Skrevet
jan j skrev, for 2 minutter siden:

jeg tror nu du er i løbetid hele året knus

Tror  du  har  ret  :-)

Skrevet
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Tror  du  har  ret  :-)

Det tror jeg der er mange på dette forum der er:)

Men det er da bare så dejligt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.