Coronado 61 Skrevet 7. Marts, 2020 Nogen der har erfaringer med hende? Hun ser sød ud og jeg er i kontakt med hende. Men der er så mange useriøse for tiden... https://sugardaters.dk/show?alias=Claracm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Type 0 Skrevet 8. Marts, 2020 Jeg har en smule erfaring. Kan ikke brokke mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 10. Marts, 2020 Profilen gar været der længe men svare aldrig på ens beskeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coronado 61 Skrevet 10. Marts, 2020 TorbenMadsen skrev, 1 time siden: Profilen gar været der længe men svare aldrig på ens beskeder Jeg er i kontakt med profilen lige nu. Mest derfor jeg spørger. Det tog lang tid før første svar, men efter det er det begyndt at gå hurtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papkasse 23 Skrevet 12. Marts, 2020 Coronado skrev, den 10.3.2020 at 15:45: Jeg er i kontakt med profilen lige nu. Mest derfor jeg spørger. Det tog lang tid før første svar, men efter det er det begyndt at gå hurtigt. Fik du en aftale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coronado 61 Skrevet 12. Marts, 2020 Papkasse skrev, for 12 timer siden: Fik du en aftale? Har ikke kunne møde hende endnu, da jeg er hjemme i karantæne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg