Hop til indhold

Recommended Posts

domina-ginz.com 

jeg var en tur fordi miss ginz i går i Randers sv  i går , hvilke en oplevelse,  vi havde mail lidt samme inde vores møde   med go og no go liste , for ordre på hvad jeg skulle, og vente på hun  kom ind og hvilke syn der mødte mig Gude:) smuk  miss ginz der stod i døren klædt i sort latex kjole , stor smilene nå sådan ser ud og velkomme til , fik nosserne bundet stramt på og miss ginz  brugt  pighjul og miss lange negle pikhoved fik også en tur ned neglene , så kom turen til mødets Højte punkt  choking og hvilke sus det giver at og var fuldstendig tryk ved at lave miss ginz styre det , ginz valgte at sætte sig sådan hun kunne masse nosserne samtid med hun choking mig  det forstærker kun følelsen , så kom turen til nosser og pik tortur og kan kun sige ginz forstår at læse mine tanker og hvor  langt hun kan gå til det er   det var først gang vi mødtes  ,,

om jeg komme igen ja  da 

har også snakket om hvad næste gang skulle ske 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aldeles underfundig ´anmeldelse´ - de mange skrivefejl tror jeg ikke skyldes potentiel ordblindhed, snarere mislykket google-translate; dette er blot min hypotese;;;;;;

Redigeret af Høvdingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
hannic 41 skrev, for 57 minutter siden:

undskylder de mange stave fejl med er ikke go  til at stave men jeg skal nok lade være med at slå flere opslag op 

Plader. Du skriver som du kan. Det er helt ok

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hannic 41 skrev, for 19 timer siden:

undskylder de mange stave fejl med er ikke go  til at stave men jeg skal nok lade være med at slå flere opslag op 

Kære Hannic 41

Hvad er nu det for noget vrøvl. Selvfølgelig skal du blive ved med at skrive om dine oplevelser, gode som dårlige. 

Med ønsket om en god dag.

Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er pære danske ikke en op digte anmeldelse, og kan ikke bare hold jer dumme holdninger for jeg selv, det ikke net for der ord blind at lave en anmeldel og så for sådan spand lort i hove for da helt sikke lyst ikke til skive en

Den først er jo ikke nem for os orblind

Del dette indlæg


Link til indlæg
hannic 41 skrev, den 7.3.2020 at 14:26:

undskylder de mange stave fejl med er ikke go  til at stave men jeg skal nok lade være med at slå flere opslag op 

Nu er der jo nogle små mennesker der ikke magter andet end gå op i hvordan folk staver. 

Lad os få fred for dem!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, den 7.3.2020 at 12:07:

Aldeles underfundig ´anmeldelse´ - de mange skrivefejl tror jeg ikke skyldes potentiel ordblindhed, snarere mislykket google-translate; dette er blot min hypotese;;;;;;

Tror du skulle sætte dig ind ind hvordan translate oversætter, den staver ikke forkert, men laver sommetider om på ordstillingen og afsløre sig på den måde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hannic 41 skrev, den 7.3.2020 at 14:26:

undskylder de mange stave fejl med er ikke go  til at stave men jeg skal nok lade være med at slå flere opslag op 

Det er ikke dig der skal undskylde , men den underfundige fyr !!  Høvdingen . Klø du bare på , jeg forstår det udemærket . 

Du skal vide, da jeg for mange år siden flyttede til New Zealand , var mit Engelsk heller ikke nemt at læse ,men hernede var folk så høflige ,

at skrive tilbage , at jeg som udlænding gjore det godt,  og det gav mig blod på tanden , så i dag er jeg bedre til Engelsk end Dansk.

Her findes Jante loven ikke!!!!!!   All the best in North , and take care 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hannic 41 skrev, den 7.3.2020 at 14:26:

undskylder de mange stave fejl med er ikke go  til at stave men jeg skal nok lade være med at slå flere opslag op 

Self skriver du flere opslag. Jeg læser dem gerne, med, eller uden stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...