deralte 2239 Skrevet 7. Marts, 2020 Der er et par GPér jeg gerne vil besøge i den nærmeste fremtid, men jeg er usikker på om jeg skal udsætte det p.g.a. faren for coronavirussmitte. Det frarådes at kramme og give hånd. Jeg kommer altid tættere på de GP´ere jeg besøger. Skal jeg udsætte mine oplevelser eller hvad mener du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 7. Marts, 2020 Det tager da helt overhånd med alle de Corona virus tråde...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RunningMann Skrevet 7. Marts, 2020 Prinz skrev, for 1 minut siden: Det tager da helt overhånd med alle de Corona virus tråde...... det er jo også meget relevant pt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RunningMann Skrevet 7. Marts, 2020 deralte skrev, for 5 minutter siden: Der er et par GPér jeg gerne vil besøge i den nærmeste fremtid, men jeg er usikker på om jeg skal udsætte det p.g.a. faren for coronavirussmitte. Det frarådes at kramme og give hånd. Jeg kommer altid tættere på de GP´ere jeg besøger. Skal jeg udsætte mine oplevelser eller hvad mener du? Det er da ikke noget med HVA MENER DU , andre mennesker skal ta ikke ta stilling til hva du selv syntes er korrekt at gøre, prøv nu at være lidt selvstændig i stedet med din egen beslutning. der frarådes alt fysisk kontakt fra myndighederne, så er din egen beslutning og ikke hvad vi andre syntes, vi må ta ansvar for vores eget liv... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. Marts, 2020 Prinz skrev, for 16 minutter siden: Det tager da helt overhånd med alle de Corona virus tråde...... Den spreder sig jo også, ret heftigt for tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoWhat 36 Skrevet 7. Marts, 2020 Er det ikke bare noget med, man max må være 1000 personer i lokalet........? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. Marts, 2020 Det er jo en personlig beslutning, og ikke en som andre kan træffe for en. Det som måske kunne gøre udslaget var, om det var en pige som du ser fast, eller om det er en som du vil besøge første gang. "Risikoen" er måske den samme, men man går måske lidt længere, hvis det er en fast glædes pige ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 7. Marts, 2020 deralte skrev, for 17 minutter siden: . Det frarådes at kramme og give hånd. Jeg kommer altid tættere på de GP´ere jeg besøger. Skal jeg udsætte mine oplevelser eller hvad mener du? Jeg plejer også at komme tættere på end kram og give hånd . Til gengæld er jeg, ved GP-besøg, altid under den anbefalede max-grænse for forsamlinger = 1000 mennesker Min mening er: Føler du dig frisk og rask, og kan du selv overleve en influenza, hvis den skulle ramme dig, så tag dog afsted. Har du, af en eller anden grund, svækket immunforsvar, burde du nok tænke dig lidt om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RunningMann Skrevet 7. Marts, 2020 SoWhat skrev, for 5 minutter siden: Er det ikke bare noget med, man max må være 1000 personer i lokalet........? hva har det med fysisk kontakt at gøre .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 7. Marts, 2020 SoWhat skrev, for 2 minutter siden: Er det ikke bare noget med, man max må være 1000 personer i lokalet........? Det er en anbefaling, og man kan jo beskytte sig lidt Måske kommer der en fetich op i folk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RunningMann Skrevet 7. Marts, 2020 Listige Svend skrev, for 5 minutter siden: Jeg plejer også at komme tættere på end kram og give hånd . Til gengæld er jeg, ved GP-besøg, altid under den anbefalede max-grænse for forsamlinger = 1000 mennesker Min mening er: Føler du dig frisk og rask, og kan du selv overleve en influenza, hvis den skulle ramme dig, så tag dog afsted. Har du, af en eller anden grund, svækket immunforsvar, burde du nok tænke dig lidt om Du syntes ikke han skal ta hensyn til andre borger og evt videre smitte risiko, særligt ældre med svækket immunforsvar ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 7. Marts, 2020 RunningMann skrev, for 1 minut siden: Du syntes ikke han skal ta hensyn til andre borger og evt videre smitte risiko, særligt ældre med svækket immunforsvar ? Jo, hvis han ikke selv føler sig frisk og rask - så bør han nok blive hjemme. og så mener jeg at ældre (og andre) med svækket immunforsvar burde holde sig fra GP-besøg og anden unødig aktivitet i risiko-områder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 7. Marts, 2020 (edited) Corona mig her og Corona mig der. synes man skal bruge sin sunde fornuft. Man går vel heller ikke til GP hvis hun har influenza eller man selv har det. Eller nyser hinanden i hovedet. Forhåbentlig går man heller ikke hen og stikker tungen ind i munden på en person der snøfter og nyser. En influenza virus er der også mennesker der dør af hvis de i forvejen har et svækket immunforsvar. Det er derfor det er muligt at blive influenza vaccineret. Coronavirus har vi ingen vaccine imod endnu. Så det er vel bare almindelig omtanke man skal bruge. Det har vel forhåbentlig altid været sådan at man vasker hænder når man har fået snot på dem eller benytter sig af håndsprit inden man tager af buffeten i kantinen. Før corona virus har man også skulle tænke sig om. Synes der er gået masse hysteri i det her. Og massehysteriet ender med at være langt dyrere for samfundet end sygdommen i sig selv Redigeret 7. Marts, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 7. Marts, 2020 Lady C skrev, for 7 minutter siden: Corona mig her og Corona mig der. Dit ønske er min lov: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taurus 57 Skrevet 7. Marts, 2020 Man skulle måske bare indføre "dobbelt kondompligt" - 1 over det lille hoved og 1 over det store hoved . Men spøj til side: Ved mit besøg i Flensborg i denne uge, sagde den smukke sexarbejder, at mange af hendes stamkunder blev væk, og at hun ikke ville komme i april, hvis det nuværende hysteri fortsatte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 7. Marts, 2020 Lady C skrev, for 4 timer siden: Corona mig her og Corona mig der. synes man skal bruge sin sunde fornuft. Man går vel heller ikke til GP hvis hun har influenza eller man selv har det. Eller nyser hinanden i hovedet. Forhåbentlig går man heller ikke hen og stikker tungen ind i munden på en person der snøfter og nyser. En influenza virus er der også mennesker der dør af hvis de i forvejen har et svækket immunforsvar. Det er derfor det er muligt at blive influenza vaccineret. Coronavirus har vi ingen vaccine imod endnu. Så det er vel bare almindelig omtanke man skal bruge. Det har vel forhåbentlig altid været sådan at man vasker hænder når man har fået snot på dem eller benytter sig af håndsprit inden man tager af buffeten i kantinen. Før corona virus har man også skulle tænke sig om. Synes der er gået masse hysteri i det her. Og massehysteriet ender med at være langt dyrere for samfundet end sygdommen i sig selv Enig. Jeg har nedsat immunforsvar og tager ingen andre forholdsregler end alm sund fornuft og måske en ekstra håndvask og lidt mere håndsprit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 11. Marts, 2020 Jeg har faktisk tænkt på om det får indflydelse på mit “erhverv”. For mit eget vedkommende, er jeg bragende ligeglad med at få det, men jeg er bestemt ikke ligeglad med om jeg smitter andre. Hvis jeg selv havde været i risiko områder eller nogle tæt på mig havde, ville jeg aflyse min vagt. Regner altså med at mine gæster også tænker så langt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg