Hop til indhold

Thais uden kondom

Featured Replies

Skrevet

Ja, jeg prikker hul på bylden....eller noget:lol:.

Jeg er ikke forarget og jeg fordømmer ikke nogen:razz:

Hvad sker der for alle de thais som gerne gør det uden kondom i Odense lige pludselig. Er det en speciel kultur hos thai-piger? Er der en som kan forklare mig måske kulturelt hvordan det kan være?:geek::geek:

Jeg spørger blot af interesse.

Skriv også gerne privat til mig.

Redigeret af vexxer

Skrevet

Det ses også i andre dele af landet. 

Jeg tror det har noget at gøre med den hårde konkurrence. Tvivler på det er noget kulturelt. Det har altid været sådan, at når man kom til at kende en thaipige godt, mange besøg, så kunne man knalde uden. 

Mange thaipiger giver sig selv micro doser af penicillin, som de er overbeviste om beskytter dem mod alt. 

Skrevet

Hej

Jeg lader mig heller ikke forarge over de piger/kvinder der giver sex uden kondom. Jeg undres bare over det. Men synes nu ikke at der er noget videre med annoncer ang. (Thai-)sex uden kondom i Odense. Eller er der noget jeg har overset? Der er nogen i Harndrup der reklamerer med det. Vistnok også i Middelfart.
Hvor ser du dem der giver det? Vil reelt gerne undgå dem der giver sex uden kondom da jeg gerne vil slikke pigerne jeg er sammen med. Af indlysende årsager er jeg derfor ikke så vild med dem der dyrker sex uden.... Tsk tsk tsk.. 

Skrevet

Som jeg læser Tidende, så udvikler Thai piger og alle andre piger, en tendens til at følge medtiderne. De startede så fint ud med at kun tilbyde massage, da de så fandt ud af at kunder foretrak de piger som ville krydre massagen med sex, så valgte kunderne disse piger.

Så måtte de rykke sig og selv tilbyde sex i massagen.

Nu er vi kommet dertil at pigerne begynder og tilbyde sex uden kondom, dem skal der også være plads til. Og at disse piger hopper i bad og får spulet understellet ren for evt snask inden den næste kunde dukker op og gerne vil slikke hende.

Hvor ender henne den dag der ikke er mere og tilbyde?

Måske ser vi en dag et hold af Thai piger, tilbyde GB til en minimal pris.

Skrevet

Måske findes noget af årsagen også i af de thaipiger der i dag kommer til Danmark, for en stor dels vedkommende, er rutinerede piger, som har arbejdet i de store sex byer i Thailand. 

Før i tiden var det i stort omfang mere "uskyldige" piger fra områder i Thailand hvor muligheden for at få jobs var minimale. 

Skrevet
vexxer skrev, 1 time siden:

Ja, jeg prikker hul på bylden....eller noget:lol:.

Jeg er ikke forarget og jeg fordømmer ikke nogen:razz:

Hvad sker der for alle de thais som gerne gør det uden kondom i Odense lige pludselig. Er det en speciel kultur hos thai-piger? Er der en som kan forklare mig måske kulturelt hvordan det kan være?:geek::geek:

Jeg spørger blot af interesse.

Skriv også gerne privat til mig.

kun 1. svar. for mange piger, til for få kunder/gæster. 

pigerne tilbyder ikke uden kondom, for deres fornøjelses skyld, men udelukkende for at tjene penge- koste hvad det vil-:(

Skrevet

Jeg besøger ofte thai stederne. Jeg er aldrig som i aldrig nogensinde blevet tilbudt usikker sex. Jeg kunne heller ikke drømme om at gøre det. 

Det lyder for mig som et rygte uden substans. 

Skrevet
NoobGPexplorer skrev, for 26 minutter siden:

Det lyder for mig som et rygte uden substans. 

Det kan garantere dig for det ikke er. At du ikke har oplevet det, skyldes måske at de på en eller anden måde giver udtryk for at du vil bruge kondom. 

Skrevet

Der er nogle thaipiger der tilbyder "pussy slide" som er slimhinde mod slimhinde og derfor reelt også er "sex uden kondom".

De må så slippe for mit besøg :(

Skrevet

Er nu aldrig blevet tilbudt sex uden gummi ved en Thai og jeg er naiv nok til at tro det ikke er så udbredt, selvom 2000 kr ekstra sikkert ville være svært for mange at takke nej til.

Begynder de at reklamere med det bliver det uden min deltagelse, heller ikke selvom jeg kan være at bruge det. Risikoen for de har et eller andet nasty bliver for høj. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.